Skravletråd :)

Ja, greit med variasjon :) har aldri hatt for vane å spise taco hver helg, så blir ikke lei av det. Spises vel max en gang per måned.

Sent from my iPad using Tapatalk
Her blir det fort 1 x i uka, men prøver å "variere" med nachos. Dessverre jeg som er mest for. Litt for at det går fortere å lage også :p

Ja :) Tror han følte seg litt sånn presset da..

Jeg: "Jeg er suuuulten!"
Han: "Er vel bare å ta deg mat da?"
Jeg: "Nei! Det er ikke bare noe som helst faktisk. Jeg er sulten, småkvalm, irritabel, trøtt, frustrert og de helvettes testene blir aldri positive!!!"
Han: "Lyst på kyllingfilet?... Jeg steker litt kyllingfilet til deg jeg"

En smule irritabel/hormonell kanskje :p
hahah flink mann som skønte det da hvertfall

Hei jenter! Hvordan ståe det til i dag? Lenge siden jeg har vært innom her nå. Denne uken gikk jeg ut i 100 % sykemelding. Men har ikke orket så mye bv eller andre ting uansett.

God formiddag :)
Våknet kl 0530 i dag, og har gått tur med vofsen og spist frokost. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med alle de "koselige" plagene mine, mens vofsen har lagt seg til under knærne mine :p hehe

Hei jenter! Hvordan ståe det til i dag? Lenge siden jeg har vært innom her nå. Denne uken gikk jeg ut i 100 % sykemelding. Men har ikke orket så mye bv eller andre ting uansett.
Halla :) godt å få slappet av litt tenker jeg :)

God formiddag :)
Våknet kl 0530 i dag, og har gått tur med vofsen og spist frokost. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med alle de "koselige" plagene mine, mens vofsen har lagt seg til under knærne mine :p hehe
Så heldig dere er. Skulle så gjerne vært på en liiiten tur. Ligger nå her med ett bekken som er passelig låst... xD voffen sover enda. I går var jeg å vekte henne kl 13...!!!! Ingen hast om å gå på do der altså...

Så koselig at hunden er så nær deg hele tiden. <3

Her blir det fort 1 x i uka, men prøver å "variere" med nachos. Dessverre jeg som er mest for. Litt for at det går fortere å lage også :p
Ja, er grei mat sånn sett, raskt å mekke ihop, og veldig godt ;)

Sent from my iPad using Tapatalk

Yes nå gikk jeg ned for telling, er så¨mye sykdom borte hos oss så det er vel ikke så rart i grunn.

Fysj :(
Håper du blir fort frisk og rask igjen da. Og at du slipper unne flere dumme antibiotika kurer :)

Back
Topp