Det er jo detJa det er jo kjempegodt![]()
Sent from my iPad using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo detJa det er jo kjempegodt![]()
Her blir det fort 1 x i uka, men prøver å "variere" med nachos. Dessverre jeg som er mest for. Litt for at det går fortere å lage ogsåJa, greit med variasjonhar aldri hatt for vane å spise taco hver helg, så blir ikke lei av det. Spises vel max en gang per måned.
hahah flink mann som skønte det da hvertfallJaTror han følte seg litt sånn presset da..
Jeg: "Jeg er suuuulten!"
Han: "Er vel bare å ta deg mat da?"
Jeg: "Nei! Det er ikke bare noe som helst faktisk. Jeg er sulten, småkvalm, irritabel, trøtt, frustrert og de helvettes testene blir aldri positive!!!"
Han: "Lyst på kyllingfilet?... Jeg steker litt kyllingfilet til deg jeg"
En smule irritabel/hormonell kanskje![]()
Hei jenter! Hvordan ståe det til i dag? Lenge siden jeg har vært innom her nå. Denne uken gikk jeg ut i 100 % sykemelding. Men har ikke orket så mye bv eller andre ting uansett.
Gikk hjem fra jobb siden jeg plutselig ble så dårlig. Sov det meste av kvelden i går.
HallaHei jenter! Hvordan ståe det til i dag? Lenge siden jeg har vært innom her nå. Denne uken gikk jeg ut i 100 % sykemelding. Men har ikke orket så mye bv eller andre ting uansett.
Det er ganske vanlig rundt her.Men agurk på brunost er ikke like vanlighehe
He he ja men han får noe han ønsker seg altsåDu altså! Der sitter han i god tro og krysser og krysser.... hehe![]()
Yes nå gikk jeg ned for telling, er så¨mye sykdom borte hos oss så det er vel ikke så rart i grunn.Blitt syk igjen?![]()
Han blir sikkert kjempegladHe he ja men han får noe han ønsker seg altså![]()
Så heldig dere er. Skulle så gjerne vært på en liiiten tur. Ligger nå her med ett bekken som er passelig låst... xD voffen sover enda. I går var jeg å vekte henne kl 13...!!!! Ingen hast om å gå på do der altså...God formiddag![]()
Våknet kl 0530 i dag, og har gått tur med vofsen og spist frokost. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med alle de "koselige" plagene mine, mens vofsen har lagt seg til under knærne minehehe
Ja, er grei mat sånn sett, raskt å mekke ihop, og veldig godtHer blir det fort 1 x i uka, men prøver å "variere" med nachos. Dessverre jeg som er mest for. Litt for at det går fortere å lage også![]()
Ja, hadde man bare blitt uthvilt og opplagt xD heheHallagodt å få slappet av litt tenker jeg
![]()
Usj!?!? Det hørtes ikke mye godt ut. Sorry.Men agurk på brunost er ikke like vanlighehe
Det er jeg helt sikker på han blir! Bortskjemte ungenHan blir sikkert kjempeglad![]()
Det er GODT!Usj!?!? Det hørtes ikke mye godt ut. Sorry.
Ja det synes jeg dere skalDet er jo detja, tror vi går for det asså
![]()
Høres veeeldig rart ut. Men det synes jeg også om brunost og tyttebær når noe sa det. Smakte på det og det var godt.Det er GODT!
Det er ganske vanlig rundt her.
Yes nå gikk jeg ned for telling, er så¨mye sykdom borte hos oss så det er vel ikke så rart i grunn.