Jepp. Ikke alltid tid til å lage mye etter jobb. Derfor pleier jeg alltid å ha noe i fryserenJa, det er sikkert veldig lurtGreit å ha noe raskt å ta fram fra fryseren når det er besøk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Ikke alltid tid til å lage mye etter jobb. Derfor pleier jeg alltid å ha noe i fryserenJa, det er sikkert veldig lurtGreit å ha noe raskt å ta fram fra fryseren når det er besøk
![]()
Mandag tikkamasala
Tirsdag vossakorv med kålrabistappe , poteter og smeltet smør
Onsdag kyllingfilet
Torsdag fiskekaker, brun saus, potet og gulrot
Fredag kyllinglår og kanskje pommesfrit
Lørdag taco
Handler på fredag igjen , så da lager vi liste fra søndag av igjen![]()
Ja, det er veldig lurtHeldig dere daSå greit i forhold til å hamstre mat på tilbud også
![]()
HahaHaha, herligDu har litt store og trente armer vanligvis?
Jeg har spinkle og null kraft i de, bahhh
![]()
Nei, synes ikke det. Vet ikke hvorfor.Men det er jo så GODT![]()
Det gjør jeg ogsåGler meg til den middagsdaten![]()
Samme her. Vi har en stor fryser så har alltid noe godt liggendes derJepp. Ikke alltid tid til å lage mye etter jobb. Derfor pleier jeg alltid å ha noe i fryseren![]()
Det er detHvitløk er veldig godt![]()
Kanskje bedre å si det på den måten ja
Lite innom butikken nå etter vi flytta, den er litt lengre unna nå. Men prøver å ha litt mat i hus så jeg slipper å innom damå vel mase med meg gubben på torsdag for å få handlet litt til helga.
Så absoluttHehe, godt det finnes mye annet godt![]()
Helt genialt med stor fryser. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg utenSamme her. Vi har en stor fryser så har alltid noe godt liggendes der![]()
Hva er det beste du vet da?Nei, synes ikke det. Vet ikke hvorfor.
Au da, der gikk middagsdaten i vaskenJeg spiser ikke fiskIngen fisk og ingen fiskeprodukt. Har prøvd det aller meste som finnes, men klarer ikke smaken av noe av det
![]()
Hahanei, mine er i utgpkt ganske tynne. Men har trent de litt da, så de ser litt mer normal ut. Nå er de bare rare
![]()
Tror det er beste kjøpet jeg gjorde når vi fikk oss husHelt genialt med stor fryser. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten![]()
Det skjønner jeg.Her blir det alt for fort fuult![]()
HahaJa, hehe...Det er jo en ærlig sak det![]()
Aha, skjønnerBor dere på landet
?