Ok daVi kan jo spise noe annet enn fisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok daVi kan jo spise noe annet enn fisk![]()
Lykke tilÅåå shit oul i morgen .... Spent !!!!
Ja, er greit å kjøpe litt ekstra på tilbudSå er den så digg å ha når butikken har supertilbud på kjøttdeig eller noe. Da er det bare å hamstre og fryse![]()
Det er ikke langt nei. Men lang nok når det er så vondt å gåDet er jo kort vei det![]()
Jeg vil til TrondheimAldri vært før
![]()
Ble sterk det første året jeg også
Får håpe det går litt tilbake iallefall. Føler meg skikkelig stor nå med mine 64 kg![]()
Det er ikke langt nei. Men lang nok når det er så vondt å gå
Veldig mange som synes det er en fin by. Jeg blir litt inhabil![]()
Å ja! Lenge siden gubben har ordna disse kotelettene sine. Tror jeg bestemmer at det blir søndagsmiddagenDet også er farlig godt![]()
Lykke tilÅåå shit oul i morgen .... Spent !!!!
Litt foran meg da
Ganske mange flere innlegg da![]()
Det synes jeg du burde gjøre! Hva har dere til da? Vi har av og til ris og salat til og av og til fløtegratinerte poteter og grønnsakerÅ ja! Lenge siden gubben har ordna disse kotelettene sine. Tror jeg bestemmer at det blir søndagsmiddagen![]()
Ja, det skjønner jeg. Hvor lenge skal du være hjemme?
Tror jeg bare har vært i Bergen og Oslo. Også Ålesund som er hjemstedet mitt daNei, selvsagt. Da blir jo nesten alt langt.
Ja.Vært genrelt lite i Norge og vil mer.![]()
TakkSå spennendelykke til
![]()
Du ligger over meg, så deg tar jeg ikke. Så holder meg vel der jeg er jeg også![]()
Usikker på 1. gang for veide meg ikke siste ukene. Men 12-13 kg tror jeg. Nå har jeg gått opp 11-12 ca. Har ei max grense på 16 kg. Men sånt er vanskelig å styre selv. Men om jeg må være gravid 3 uker lengre enn sist vil jeg nok gå opp noen fler kg ifht 1.Hehe, ikke så mye det du og høygravid.
Hvor mye har du gått opp i dine svangerskap?![]()
Jeg gikk opp 16,5kg![]()
Tror jeg bare har vært i Bergen og Oslo. Også Ålesund som er hjemstedet mitt da![]()
Det blir stasÅåå shit oul i morgen .... Spent !!!!
Ikke vært på Sørlandet og sånt jeg da. Kunne tenkt meg det.Nei, selvsagt. Da blir jo nesten alt langt.
Ja.Vært genrelt lite i Norge og vil mer.![]()
Ja, Bergen liker jeg godtBergen er bra![]()