Oppdatering om 17 min jenter![]()
Ohhh,spennende. Tipper jeg ligger på samme plassen egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatering om 17 min jenter![]()
Tror ikke jeg holder så lengeOppdatering om 17 min jenter![]()
Det skjønner jeg.
Ja kylling er så godtfredag står kyllinglår på menyen
![]()
Tipper samme her ogsåOhhh,spennende. Tipper jeg ligger på samme plassen egentlig![]()
Er i utgpkt ikke noe kjøtteter, men har sansen for svin indrefilet og koteletter i ovnen i 3 timerHva er det beste du vet da?![]()
Må ha med den når vi flytter neste gangTror det er beste kjøpet jeg gjorde når vi fikk oss hus![]()
Vi kan jo spise noe annet enn fiskAu da, der gikk middagsdaten i vasken
Hahabor i Trondheim. Tar ca 10 min å gå til butikken
![]()
Det er jo bra daMen men. Vi får nå sjå. Kan ikke ha alt heller. Har ekstra kjøleskap om ikke annet![]()
15Tipper samme her også
Hvor var du da?
Det også er farlig godtEr i utgpkt ikke noe kjøtteter, men har sansen for svin indrefilet og koteletter i ovnen i 3 timer![]()
Det er jo bra da
Nei, må prioritere.
Ble sterk det første året jeg ogsåHehe, jaja. Går seg vel tilbake etter graviditeten da![]()
Jeg ha blitt sterkere i armene etter jeg ble mamma da![]()
Så er den så digg å ha når butikken har supertilbud på kjøttdeig eller noe. Da er det bare å hamstre og fryseMå ha med den når vi flytter neste gang![]()
Ja, det skjønner jeg. Hvor lenge skal du være hjemme?Man må det altså.
Spesielt med 1 mindre lønn![]()
Du ligger over meg, så deg tar jeg ikke. Så holder meg vel der jeg er jeg ogsåOhhh,spennende. Tipper jeg ligger på samme plassen egentlig![]()