Skravletråd :)

Usikker på 1. gang for veide meg ikke siste ukene. Men 12-13 kg tror jeg. Nå har jeg gått opp 11-12 ca. Har ei max grense på 16 kg. Men sånt er vanskelig å styre selv. Men om jeg må være gravid 3 uker lengre enn sist vil jeg nok gå opp noen fler kg ifht 1. :p

Aha, skjønner:) Jeg har beholdt 5kg av de 16,5kg og det er jeg glad for:)
Så nå ligger vekten på 55kg.

Gikk du ned vekten raskt sist da?:)

Gikk altfor sakte ned synes jeg selv. Men har ett bikini-bilde fra 7 mnd etter fødselen, veide sikkert 58 kg eller noe. Så jo drit bra ut!!!! Synes jeg nå, haha :p
Ble bredere over rompa og nå blir jeg sikkert enda bredere.
Synd at denne vekta skal ha så mye å si.

De 55 kg har du helt sikkert bare godt av :)
Veide 53 nå da jeg ble gravid. Hadde spy sjuk i januar og da var jeg nede i 51. Det blir altfor lite. Trives på 54 55 kg :)

Gikk altfor sakte ned synes jeg selv. Men har ett bikini-bilde fra 7 mnd etter fødselen, veide sikkert 58 kg eller noe. Så jo drit bra ut!!!! Synes jeg nå, haha :p
Ble bredere over rompa og nå blir jeg sikkert enda bredere.
Synd at denne vekta skal ha så mye å si.

Hehe, joa. Ikke rart du syns det da. Du er jo fødeklar snart;)

Her har jeg blitt bredere rundt hoftene, men det er bare kledelig;)

De 55 kg har du helt sikkert bare godt av :)
Veide 53 nå da jeg ble gravid. Hadde spy sjuk i januar og da var jeg nede i 51. Det blir altfor lite. Trives på 54 55 kg :)

Ja, jeg veide nøyaktig 49,7 når jeg ble gravid med lillegutt. Ikke store jenten;)
Trives mye bedre med 55kg:D

Hvor høy er du da:)?

Oh yeah:D Skulle tro jeg var bergenser sånn som jeg skryter av byen:p Men men. Sånn blir det når man liker byen man bor i så godt:D
Hvor er du fra egentlig da? :)

Jeg har kanskje det? Ser ike så nøye på den listen egentlig. Ser hvor jeg ligger, også ut igjen:P
Ser ikke så nøye jeg heller, men når jeg klatret to plasser i dag måtte jeg se på plassen foran meg. Og det var et stykke dit:eek:

Ser ikke så nøye jeg heller, men når jeg klatret to plasser i dag måtte jeg se på plassen foran meg. Og det var et stykke dit:eek:

Hehe. Ja ok:P Men du er nå trygg der du ligger nå iallefall:D Selv om det er jo gøy å klatre litt høyere;)

Ja, jeg veide nøyaktig 49,7 når jeg ble gravid med lillegutt. Ikke store jenten;)
Trives mye bedre med 55kg:D

Hvor høy er du da:)?
1.65. Har vært under 50 kg pga spiseforstyrrelser (46kg)og greier, aldri mer. Har sett bilder av meg, fy som jeg så ut! :eek:
Høy du da?

Du kava deg faktisk opp, men ei som snek seg forbi meg på lista. Har samme plassen da.

Back
Topp