Skravletråd :)

Den jeg lagde i dag hadde ostekrem, så hadde blitt litt drøyt med krem til den:p
ÅÅ :P Aldri smakt eplekake med ostekrem før. Det hørtes ut som noe jeg må prøve :)

ÅÅ :P Aldri smakt eplekake med ostekrem før. Det hørtes ut som noe jeg må prøve :)
Ja, den er veldig god. Finner den på det søte liv. Amerikansk eplekake :)

Bacon har jeg ikke prøvd:D
Vi bruker enten sukker eller jordbærsyltetøy..:)
Hender det blir blåbær på også, men glemte det idag. Spiser baconet attmed jeg da, godt med litt salt på også.

Hva står på menyen denne uken da;)?
Mandag tikkamasala
Tirsdag vossakorv med kålrabistappe , poteter og smeltet smør
Onsdag kyllingfilet
Torsdag fiskekaker, brun saus, potet og gulrot
Fredag kyllinglår og kanskje pommesfrit
Lørdag taco

Handler på fredag igjen , så da lager vi liste fra søndag av igjen :)

Du gidder liksom ikke helt:P? Handler du inn middager hver dag da eller:)?
Kanskje bedre å si det på den måten ja :p
Lite innom butikken nå etter vi flytta, den er litt lengre unna nå. Men prøver å ha litt mat i hus så jeg slipper å innom da :) må vel mase med meg gubben på torsdag for å få handlet litt til helga.

Liker hun best å gå med det løst eller setter du det opp??:D
Jeg er nødt til å sette det opp for det blir så flokete og hun skal jo ikke børste håret :confused: hun bryr seg ikke så altfor mye :p så det blir for det meste at jeg bestemmer.

Veldig greit å ha i fryseren når man får besøk :)
Pleier å fryse den uten kremen jeg da:)
Ja, det er sikkert veldig lurt ;) Greit å ha noe raskt å ta fram fra fryseren når det er besøk :)

Nå har jeg jo lagt på meg litt gravid - kg så ser nesten litt bodybuilder ut i overkroppen, haha :D bortsett fra magen da.

Haha, herlig:D Du har litt store og trente armer vanligvis?:) Jeg har spinkle og null kraft i de, bahhh:P

Back
Topp