ÅÅDen jeg lagde i dag hadde ostekrem, så hadde blitt litt drøyt med krem til den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅÅDen jeg lagde i dag hadde ostekrem, så hadde blitt litt drøyt med krem til den![]()
Ja, er veldig fornøyd med det her![]()
Ja, den er veldig god. Finner den på det søte liv. Amerikansk eplekakeÅÅAldri smakt eplekake med ostekrem før. Det hørtes ut som noe jeg må prøve
![]()
Hender det blir blåbær på også, men glemte det idag. Spiser baconet attmed jeg da, godt med litt salt på også.Bacon har jeg ikke prøvd
Vi bruker enten sukker eller jordbærsyltetøy..![]()
Okei. Vi har en liten under kjøleskapet og en stor fryser i tilleggVi har bare halvparten av et ekstra kjøleskap vi har nede i kjelleren.
Mandag tikkamasalaHva står på menyen denne uken da?
Lite gaver til venner her også, mest familie![]()
Gleder meg til å prøveJa, den er veldig god. Finner den på det søte liv. Amerikansk eplekake![]()
Kanskje bedre å si det på den måten jaDu gidder liksom ikke helt? Handler du inn middager hver dag da eller
?
Veldig greit å ha i fryseren når man får besøkGleder meg til å prøve![]()
Jeg er nødt til å sette det opp for det blir så flokete og hun skal jo ikke børste håretLiker hun best å gå med det løst eller setter du det opp??![]()
Ja gjør det![]()
Ikke glad i kylling jeg altså..Beste jeg vet! Grillet kylling, kyllingwok, kyllingfilet, kyllingburger, kyllingvinger/lår, kyllingfajitas![]()
Ja, det er sikkert veldig lurtVeldig greit å ha i fryseren når man får besøk
Pleier å fryse den uten kremen jeg da![]()
Nå har jeg jo lagt på meg litt gravid - kg så ser nesten litt bodybuilder ut i overkroppen, hahabortsett fra magen da.
Det synes jeg er veldig godtIkke glad i kylling jeg altså..
Men det er jo så GODTIkke glad i kylling jeg altså..
Okei. Vi har en liten under kjøleskapet og en stor fryser i tillegg![]()