Er bare forkjøla, men han er jo bare 9 mnd så er ikke så lett for han. Sambo får sove fordi han må ta nattevåken. Jeg må på tidligvakt i morgen..Så kjedelig med sykt barn
Hvordan syk da?
Da burde jo sambo stå opp og kafé litt mat da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare forkjøla, men han er jo bare 9 mnd så er ikke så lett for han. Sambo får sove fordi han må ta nattevåken. Jeg må på tidligvakt i morgen..Så kjedelig med sykt barn
Hvordan syk da?
Da burde jo sambo stå opp og kafé litt mat da![]()
Får se hva vi orker (om H står opp da..).Da sååå... Men gratengen er rask og laga![]()
Spiste svin indrefilet istedNå er middagen snart klar her
Hva har dere spist i dag?
Eller bare så på det... Bah! Men det blir supert til bebisen kommer daSkulle ønske det ble gjort av at jeg bare satt i sofaen og tenkte hardt![]()
Jeg tror dette vaskerommet blir perfekt når det blir ferdig. Veldig digg hat det har dør direkte ut også. Sølete unger kan gå rett inn ditVil og ha stort vaskerom! Det er eit krav når me skal flytta - ein gong i framtiden!![]()
Ja, det blir bra. Eneste er at ettåringen synes vi driver med mye rart om dagen... Hun tittet rart rundt seg da hun gikk inn på vaskerommet i sta og pekte rundt og så ut som et spørsmålstegn.Eller bare så på det... Bah! Men det blir supert til bebisen kommer da![]()
Okei. Greit å dele litt på detEr bare forkjøla, men han er jo bare 9 mnd så er ikke så lett for han. Sambo får sove fordi han må ta nattevåken. Jeg må på tidligvakt i morgen..
Uff daVeldig spent på om jeg klarer å holde meg på topp 30 denne gangenRaser jo nedover hver dag
![]()
God kveldGod ettermiddag.
Kan jo ikke skravle med meg selv hellerUff dada må du skravle mer!!
Så flink du har værtAh nyvasket stue og gang
Kjøkkenet gidder jeg ikke ta nå, må bli ferdig med rydding av de skapene jeg har begynt påå først
Det hørtes godt utSpiste svin indrefilet isted![]()
Ja, det er vi pent nødt til, jeg fungerer ikke om jeg skal ha all nattevåkinga i tillegg til praksis 30 timer i uka.Okei. Greit å dele litt på det![]()
Det skjønner jegJa, det er vi pent nødt til, jeg fungerer ikke om jeg skal ha all nattevåkinga i tillegg til praksis 30 timer i uka.
Det er det.Så flink du har vært
Nydelig å gå helgen i møte med grønnsåpelukt!
Skulle ønske det ble gjort av at jeg bare satt i sofaen og tenkte hardt![]()
Hvordan får jeg teksting på netflix? Håper noen vet det![]()
HihiJa, det blir bra. Eneste er at ettåringen synes vi driver med mye rart om dagen... Hun tittet rart rundt seg da hun gikk inn på vaskerommet i sta og pekte rundt og så ut som et spørsmålstegn.
Er på sykehjem, demensDet skjønner jeg
Hvilken praksis har du?