Skravletråd :)

Så kjedelig med sykt barn :(
Hvordan syk da?
Da burde jo sambo stå opp og kafé litt mat da:p
Er bare forkjøla, men han er jo bare 9 mnd så er ikke så lett for han. Sambo får sove fordi han må ta nattevåken. Jeg må på tidligvakt i morgen..

Vil og ha stort vaskerom! Det er eit krav når me skal flytta - ein gong i framtiden! :)
Jeg tror dette vaskerommet blir perfekt når det blir ferdig. Veldig digg hat det har dør direkte ut også. Sølete unger kan gå rett inn dit;)

• Liker
Reactions: EJ
Eller bare så på det... Bah! Men det blir supert til bebisen kommer da :)
Ja, det blir bra. Eneste er at ettåringen synes vi driver med mye rart om dagen... Hun tittet rart rundt seg da hun gikk inn på vaskerommet i sta og pekte rundt og så ut som et spørsmålstegn.

Er bare forkjøla, men han er jo bare 9 mnd så er ikke så lett for han. Sambo får sove fordi han må ta nattevåken. Jeg må på tidligvakt i morgen..
Okei. Greit å dele litt på det:)

Hvordan får jeg teksting på netflix? Håper noen vet det:)

Okei. Greit å dele litt på det:)
Ja, det er vi pent nødt til, jeg fungerer ikke om jeg skal ha all nattevåkinga i tillegg til praksis 30 timer i uka.

Ja, det er vi pent nødt til, jeg fungerer ikke om jeg skal ha all nattevåkinga i tillegg til praksis 30 timer i uka.
Det skjønner jeg:)
Hvilken praksis har du?

Ja, det blir bra. Eneste er at ettåringen synes vi driver med mye rart om dagen... Hun tittet rart rundt seg da hun gikk inn på vaskerommet i sta og pekte rundt og så ut som et spørsmålstegn.
Hihi:) skjønner vel ikke alt som skjer nei. Synes nok det er mye rot!

Back
Topp