Skravletråd :)

Dei siste dagane har det vore stille. Virkar som oktober og starten av nov tok til luften ut av folk.
Hadde nok vært her om ikke oppussingen vår startet nå. Det er bare litt over 6 uker igjen til KS, så på tide å sette i gang nå som vi har fått klarsignal fra advokaten pga eierskifterforsikringen.

• Liker
Reactions: EJ
Jeg skal ikke prøve meg på det:p
Håper derfor det er litt liv jeg;)
Regner med det tar seg litt opp i helga :) kokte jo her inne forrige helg ;)

Hadde nok vært her om ikke oppussingen vår startet nå. Det er bare litt over 6 uker igjen til KS, så på tide å sette i gang nå som vi har fått klarsignal fra advokaten pga eierskifterforsikringen.

Ja da er det berre å utnytta tida godt! Du får ha lykke til med både oppussing og KS :D Begge deler gir jo ofte eit utruleg fantastisk produkt ;)

Ja da er det berre å utnytta tida godt! Du får ha lykke til med både oppussing og KS :D Begge deler gir jo ofte eit utruleg fantastisk produkt ;)
Knis, ja! Det har du jammen rett i. Har lagt noen bilder i dagboka av vaskerommet foreløbig. Langt fra ferdig da...

• Liker
Knis, ja! Det har du jammen rett i. Har lagt noen bilder i dagboka av vaskerommet foreløbig. Langt fra ferdig da...

Da skal eg ta meg ein tur inn og sjå. Om det er seks veker til KS så er blir det julebarn? (Kom opp julebord :P - litt forskjellige ting :P )

Oppussingen har startet. Jeg har virkelig ikke tid til å snike innom engang... I dag har jeg revet vaskerommet! For en møkkajobb!
Hørtes morsomt ut :p

Nå er middagen snart klar her:)
Hva har dere spist i dag?

Da skal eg ta meg ein tur inn og sjå. Om det er seks veker til KS så er blir det julebarn? (Kom opp julebord :P - litt forskjellige ting :P )
Dagboka ligger på januar. Termin er 4/1-15... KS 13 dager før termin;)

• Liker
Nå er middagen snart klar her:)
Hva har dere spist i dag?
Brødskive med ost :p sitter med mini klistra på meg siden han er sjuk og sambo sover... Så blir nok dårlig med fredagstaco her :(

Dagboka ligger på januar. Termin er 4/1-15... KS 13 dager før termin;)

Da skal eg inn dit, fant jo ikkje seg på desember. Og var jo ein god forklaring på det ;)

Brødskive med ost :p sitter med mini klistra på meg siden han er sjuk og sambo sover... Så blir nok dårlig med fredagstaco her :(

Da må du vekka H! Me skal ha taco i kveld, men er fortsatt mett etter lunch :P

Så kjedelig med sykt barn :(
Hvordan syk da?
Da burde jo sambo stå opp og kafé litt mat da:p

Da må du vekka H! Me skal ha taco i kveld, men er fortsatt mett etter lunch :P
Hadde tenkt å prøve tacogratengen din i dag, men har ikke handla enda så d spørs :p nei han får sove, han må ta mini i natt. Må komme meg på praksis i morgen.

• Liker
Hadde tenkt å prøve tacogratengen din i dag, men har ikke handla enda så d spørs :p nei han får sove, han må ta mini i natt. Må komme meg på praksis i morgen.

Da sååå... Men gratengen er rask og laga :)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp