Blir vel fort slik..Dei siste dagane har det vore stille. Virkar som oktober og starten av nov tok til luften ut av folk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel fort slik..Dei siste dagane har det vore stille. Virkar som oktober og starten av nov tok til luften ut av folk.
Deilig med nyvaskaAh nyvasket stue og gang
Kjøkkenet gidder jeg ikke ta nå, må bli ferdig med rydding av de skapene jeg har begynt påå først
Ja, det er jo det. Må ha et sted å skravle om jeg skal klare det daViktigste er å holde seg på topp 30syns det generelt har vært stille på hele forumet denne uka..
Det hørtes herlig ut, her er vi nesten ferdig ryddet. Vasken får bli i morgenAh nyvasket stue og gang
Kjøkkenet gidder jeg ikke ta nå, må bli ferdig med rydding av de skapene jeg har begynt påå først
Oi, da ble det en kort natt jaJa.La meg 1. Sovna rundt 2 tiden. Tungt å stå opp 7 da gitt
![]()
Det er detDeilig med nyvaska![]()
Skal dessverre jobbe i morgenOi, da ble det en kort natt ja
Håper du får sove litt ekstra i helga da![]()
Ja, kan ikke skravle med seg selvJa, det er jo det. Må ha et sted å skravle om jeg skal klare det da
Ja, har vært temmelig stille her..
Da hørtes det ut som du har en travel helg foran degSkal dessverre jobbe i morgenOg etter jobben skal jeg male strøk nr 2.
Så søndag går også i maling
![]()
Da bryter jeg fort reglene herJa, kan ikke skravle med seg selv![]()
Det hadde vært kjedeligJa, kan ikke skravle med seg selv![]()
Får se hvor langt jeg kommer. Mannen er kommet hjem etter ei uke på jobb. Greit å ha litt lag med han ogsåDa hørtes det ut som du har en travel helg foran deg
Du får legge deg litt tidligere i kveld
Skal jo ikke se soa på ei stund nå![]()
En smuuuuuule kjedelig jaDa bryter jeg fort reglene herKjedelig hadde det blitt også
![]()
Skjønner denFår se hvor langt jeg kommer. Mannen er kommet hjem etter ei uke på jobb. Greit å ha litt lag med han ogsåMen legge meg innen 22 tenker jeg
![]()
Ja.. Trenger dessuten ikke bv for å skravle med seg selvDet hadde vært kjedelig
Jeg skal ikke prøve meg på detEn smuuuuuule kjedelig ja![]()
Nei. Det er en fornuftig tid. Skal opp 7 i mårra for å gå på jobb. Så da får jeg noen timer søvnSkjønner den
22 er ikke så dumt det da![]()
Oppussingen har startet. Jeg har virkelig ikke tid til å snike innom engang... I dag har jeg revet vaskerommet! For en møkkajobb!Jeg vet!!
Hva skjer?!