Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glutenfri raspeball er sikkert veldig godt det ogTakk for det![]()
Åh, så digg da. Det er fantastisk godt. Det er dog sinnsykt lenge siden jeg har spist det. Jeg tror jeg må prøve meg på en glutenfri oppskrift på raspeball altså![]()
Vi skal ha pizza![]()
Vi har ikke bestemt oss for middag ennå! Må nesten avgjøre det snartTakk for det![]()
Åh, så digg da. Det er fantastisk godt. Det er dog sinnsykt lenge siden jeg har spist det. Jeg tror jeg må prøve meg på en glutenfri oppskrift på raspeball altså![]()
Vi skal ha pizza![]()
Hei hei
Tok helg allerede i går vifantastisk herlig !!
God helg til deg også![]()
Hm...fine tips
Hva teller du ned til?![]()
Vi har ikke bestemt oss for middag ennå! Må nesten avgjøre det snart![]()
Ja (og godt er det)
![]()
Glutenfri raspeball er sikkert veldig godt det og
Men pizza er jo digg det også då![]()
Har ikke så mange planer . Må få gjort litt husarbeid bare . Og ellers kose oss inne med noe spill og filmSå deilig da![]()
Har dere planer for helgen da?![]()
Hvordan er formen forresten?![]()
Ein får vel aldri nok chipsskåler?![]()
Ja vi har ofte seinere middag i helgeneJa, det er gjerne lurtMen dere har kanskje senere middag på fredager?
![]()
Skal være med på prosjekt-bachelor. Høgskolen i harstad bruker å ha "usedvanlig teater" som man kan velge for en annerledes bacheloroppgave. Starter planlegging neste uke, vi skal ha tema mobbing. Veldig spent på hvordan det blirDeilig det da. Snart i mål![]()
Hvordan går det i forholdt il bachelor nå da?
Har ikke så mange planer . Må få gjort litt husarbeid bare . Og ellers kose oss inne med noe spill og film
Er kvalm , ondt i hodet og trøtt. Men ellers er den vel bra![]()
Ja vi har ofte seinere middag i helgenelitt deilig !
Skal være med på prosjekt-bachelor. Høgskolen i harstad bruker å ha "usedvanlig teater" som man kan velge for en annerledes bacheloroppgave. Starter planlegging neste uke, vi skal ha tema mobbing. Veldig spent på hvordan det blirher er ikke sisteårs praksis knyttet opp mot bachelor slik det er mange andre plasser.
Så flink du er daJa, det er alltid noe. Her går både oppvaskmaskin, tørketrommel og vaskemaskinen nåHar en haug med klær som burde vært brettet og lagt i skapene, men kjenner ikke at lysten er der altså
Det m være den kjedligste oppgaven
![]()
Ohh, spill er kos!Her skal vi se film også.
Skal være med på prosjekt-bachelor. Høgskolen i harstad bruker å ha "usedvanlig teater" som man kan velge for en annerledes bacheloroppgave. Starter planlegging neste uke, vi skal ha tema mobbing. Veldig spent på hvordan det blirher er ikke sisteårs praksis knyttet opp mot bachelor slik det er mange andre plasser.
Så flink du er damå ned å sette på en maskin med klær jeg også
Å brette klær er super kjipt !! Rett og slett !!
Tror det er umulig å utrydde, dessverreMobbing ja... Vil gjerne sjå resultatet. Synes det er eit kjempe vanskeleg tema, spesielt om det går på korleis ein skal "utrydda" det. Har ei bonusdatter som ikkje har vore den snillaste i den gårdenBerre korleis ein skal takle ein mobbar er jo eit minefelt synes eg.
43