ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Lett forSkulle jo legge meg, slukka lys og rydda og greier... Havna på sofaen igjen gittfår vel krype opp trappa da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lett forSkulle jo legge meg, slukka lys og rydda og greier... Havna på sofaen igjen gittfår vel krype opp trappa da.
Neeei! Nå smitta du meg!Lett forjeg har lagt meg i sengen . Men den duste halsbrannen plager livet av meg !
Fortsatt på sofaen. NÅ skal jeg gå opp å pusse tanna!Lett forjeg har lagt meg i sengen . Men den duste halsbrannen plager livet av meg !
Ja, men jeg er trøtt. Endelig har ungen begynt å sove hele natta igjen. Skal på svangerskapskontroll til legen Kl 9 og på IKEA etter det. Har så lite lyst til det, men må. Fysj!Noen våkne?
Våken herNoen våkne?
yey flere våkne, var ingen her inne kl 4..Våken her![]()
Jeg var våken da også, men tenkte at det sikkert ikke var noen her inneyey flere våkne, var ingen her inne kl 4..
Skulle vært her du ogsåJeg var våken da også, men tenkte at det sikkert ikke var noen her inneFår ikke sove du heller?
Neste natt jeg er våken skal jeg titte innom minst 1 gang i timen for å se om du er herSkulle vært her du også
Nope, lite søvn..
Flink jente!Neste natt jeg er våken skal jeg titte innom minst 1 gang i timen for å se om du er her![]()
Har du noen planer for dagen da?Flink jente!
Det var merkeligyey flere våkne, var ingen her inne kl 4..
Jupp, skal på jobb.Har du noen planer for dagen da?
Det synes jeg ogsåDet var merkelig![]()
Lykke til på kontroll og på Ikea.Ja, men jeg er trøtt. Endelig har ungen begynt å sove hele natta igjen. Skal på svangerskapskontroll til legen Kl 9 og på IKEA etter det. Har så lite lyst til det, men må. Fysj!
Skal hvertfall skifte dekk på bilen og på matbutikken og ta ukeshandelenJupp, skal på jobb.
Du da?
God morgenGod morgen4 timers søvn var ikke dumt
![]()