Ender vel som regel med detVi får se hva jeg finner på. Blir vel ikke dupp i det hele tatt!
Ha en flott dag uansett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ender vel som regel med detVi får se hva jeg finner på. Blir vel ikke dupp i det hele tatt!
Takk for detLykke til på kontroll og på Ikea.
Blir irritert på sånt selv, så da er jeg også barnslig!Kjenner jeg blir irritert på negative ratinger. Fikk det igår, ny tråd nytt innlegg og gammel rating. Brukeren har ett innlegg liksom. Takk!
Ja, jeg er barnslig!
Kjenner jeg blir irritert på negative ratinger. Fikk det igår, ny tråd nytt innlegg og gammel rating. Brukeren har ett innlegg liksom. Takk!
Ja, jeg er barnslig!
Jeg har 2 fra samme bruker i samme tråd, skønner ikke greia jeg. Hun skreiv ikke i tråden engang.Kjenner jeg blir irritert på negative ratinger. Fikk det igår, ny tråd nytt innlegg og gammel rating. Brukeren har ett innlegg liksom. Takk!
Ja, jeg er barnslig!
Ser det ikke på appen. Må på nettleser. Unødvendig!Kan man få det? Hvor ser man det? Kjedelig at de gjør slikt da![]()
Har 2 sånne som irriterer meg!Blir irritert på sånt selv, så da er jeg også barnslig!![]()
Kos deg. Her lages det rømmegrøt til lunsj, hahaStikker på jobb en tur![]()
Det er så dårlig!Jeg har 2 fra samme bruker i samme tråd, skønner ikke greia jeg. Hun skreiv ikke i tråden engang.
Jeg har fått tommel ned på poster som "lykke til med fødsel" og lignenedeKjenner jeg blir irritert på negative ratinger. Fikk det igår, ny tråd nytt innlegg og gammel rating. Brukeren har ett innlegg liksom. Takk!
Ja, jeg er barnslig!
Du fortsetter med nettshoppinga?2 nye jakker på vei til meg, me like!
HahahaJeg har fått tommel ned på poster som "lykke til med fødsel" og lignenede![]()
Jeg velger å tro at akkurat de er feiltrykkHahahamorsomt! Nå flira jeg godt!