Flink du erSkal hvertfall skifte dekk på bilen og på matbutikken og ta ukeshandelen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erSkal hvertfall skifte dekk på bilen og på matbutikken og ta ukeshandelen![]()
Enda bedre! Stakkar....God morgen0 timer her.
Sliter veldig med den søvnen. Spesielt nå da mannen er blitt litt syk og da snorker som et uværEnda bedre! Stakkar....![]()
Det hender segFlink du er![]()
Hvordan overlever du 0 timer søvn?!God morgen0 timer her.
Blitt vant til det med tiden. Har hatt søvnproblemer siden tenårene. Men det er slitsomt jaHvordan overlever du 0 timer søvn?!![]()
Håper det samme for degHåper alle får en strålende dag![]()
Uff.... Slitsomt! Sliter selv pga bekkenet og at gubben er borte så blir sene kvelderSliter veldig med den søvnen. Spesielt nå da mannen er blitt litt syk og da snorker som et uvær![]()
Ja man blir vant til, men ja det er også slitsomt. Har du fått noe hjelp?Blitt vant til det med tiden. Har hatt søvnproblemer siden tenårene. Men det er slitsomt ja![]()
Mamma var passe sleip i helgen. Ba inn på bursdag. Plutselig skulle hun hatt "bært opp vinterdekkene fra kjelleren"Det hender segEr så i mot den stereotypen at jenter ikke kan skifte dekk. Mannen prater om at han tenkte å gjøre det til helgen, men her er glattis, jeg har planer om å kjøre, og jeg klarer helt fint å skifte dekk selv
![]()
Det håper jeg også!Håper alle får en strålende dag![]()
Guri, det skjønner jeg må være slitsomt...Blitt vant til det med tiden. Har hatt søvnproblemer siden tenårene. Men det er slitsomt ja![]()
Tusen takk for detHåper det samme for deg![]()
Ville ha sovet først, jegDet håper jeg også!
Skal levere i bhg etterpå, så vet jeg ikke om jeg skal ta helgavasken først eller sove litt mer først. Eller omvendt....![]()
Ja.... Men disse duppene ender med å bli så langeVille ha sovet først, jeg![]()
Haha...veldig fort gjortJa.... Men disse duppene ender med å bli så lange![]()
Men den kan slås av vet du....Haha...veldig fort gjort
Sett på alarmen da![]()
Vet jo det....Men den kan slås av vet du....![]()
Vi får se hva jeg finner på. Blir vel ikke dupp i det hele tatt!Vet jo det....
Da må du nesten bare ta sjansen![]()