Skravletråd :)

Det hender seg ;) Er så i mot den stereotypen at jenter ikke kan skifte dekk. Mannen prater om at han tenkte å gjøre det til helgen, men her er glattis, jeg har planer om å kjøre, og jeg klarer helt fint å skifte dekk selv ;)

Sliter veldig med den søvnen. Spesielt nå da mannen er blitt litt syk og da snorker som et uvær :P
Uff.... Slitsomt! Sliter selv pga bekkenet og at gubben er borte så blir sene kvelder :cool:

Det hender seg ;) Er så i mot den stereotypen at jenter ikke kan skifte dekk. Mannen prater om at han tenkte å gjøre det til helgen, men her er glattis, jeg har planer om å kjøre, og jeg klarer helt fint å skifte dekk selv ;)
Mamma var passe sleip i helgen. Ba inn på bursdag. Plutselig skulle hun hatt "bært opp vinterdekkene fra kjelleren" :confused:. Kunne bare sagt at sønnen hennes og gubben skulle skifte dekkene :D ender med at jeg føler jeg har verdens sleipeste mor :p

Håper alle får en strålende dag:D
Det håper jeg også!
Skal levere i bhg etterpå, så vet jeg ikke om jeg skal ta helgavasken først eller sove litt mer først. Eller omvendt.... :confused:

Back
Topp