Skravletråd :)

Venter på det vi også;)
Får se noe annet i mellomtiden:p
Leste feil jeg ja :p Så det ja. Greit å vite hele ses er ute. Slipper man å vente ei uke om gangen :p Finnes nok av serier å ta av ja :p

Leste feil jeg ja :p Så det ja. Greit å vite hele ses er ute. Slipper man å vente ei uke om gangen :p Finnes nok av serier å ta av ja :p
Er lov det :p
Ja, kan ikke bare hoppe rett inn. Må ha tilgang til alle episodene ;)
Tror ikke vi starter på noen langvarig serie nå før jul. Prøver å få med oss Lilyhammer og den ligger jo allerede ute:)

Rundt 15 000 kostet første forsøk mente hun på Ullevål. + 1500 for et eller annet.
Da skal du gjerne ha mye medisiner da? Vi kom på 7000 på første . Men grunnen til det blir billigere da er jo pga alle medisiner over 15000 kr får dere tilbake fra Nav når dere leverer inn kvitteringer :) og da betaler dere bare 1500 kr til klinikken pr forsøk :) men dere må betale alle medisiner . Så få igjen penger.

Da skal du gjerne ha mye medisiner da? Vi kom på 7000 på første . Men grunnen til det blir billigere da er jo pga alle medisiner over 15000 kr får dere tilbake fra Nav når dere leverer inn kvitteringer :) og da betaler dere bare 1500 kr til klinikken pr forsøk :) men dere må betale alle medisiner . Så få igjen penger.
Sikkert, 18 000 er egenandelen, alt over får vi igjen.

Whaaat ? Jeg satt der 1 time i tillegg var jeg i badstu!!! Shit håper alt er bra
Alt er sikkert bra:) med den sommeren vi har hatt og 3 uker i Syden så er jeg straks ferdig med å gå gravid :)

Jeg vil også være med å skravle litt :D Orket ikke lese igjennom 1769 sider, så flyttet meg bare rett til siste side.. Nå har jeg akkurat pakket ned en stor koffert med bare bøker.. og det var den ene hyllen min. Så virker som om jeg har en del bøker.
skal nemlig begynne den store flytte aksjonen. Nå skal jeg ut av 2 roms leiligheten min og inn i 3 etasjer hus :D
Burde vel finne noen pappesker. vet dere hvor man kan få tak i dette? (helst gratis da)

Håper bare ikke det blir 9 kvalme mnd og :p haha
Trøttheten er jeg vant til :p

Men hva gjør man ikke for den lille? :D
Det blir faktisk bedre etter uke 30 :) men da har du bare vondt overalt :p

Ja betennelse rundt visdoms tanna ! Hærlig
Samme som jeg har :confused: er bedre nå. Skylt med corsidyl. Skal vel trekke på nyåret tror jeg. Må få ut bebisen først.

Back
Topp