Tror nok du får litt mer, men ikke 10Det er sant, det skal jeg gjøre. Men får jo ikke mer enn en cm ekstra... jeg trenge minst ti....
Ingen bedre tips å komme meg enn st du får se etter en seleforlenger da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok du får litt mer, men ikke 10Det er sant, det skal jeg gjøre. Men får jo ikke mer enn en cm ekstra... jeg trenge minst ti....
Huff daRøyk, cola og fisk!
Så braJeg har vært fornøyd iallefall![]()
Var planen det, men ville være sikker på at jeg ikke var på bærtur først...Tror nok du får litt mer, men ikke 10
Ingen bedre tips å komme meg enn st du får se etter en seleforlenger da![]()
Usj! ekkelt...Røyk, cola og fisk!
Ja skjønner det. For det er ikke akkurat billig , vi slapp heldigvis unna med bare ett forsøkDet gjør det, selv om jeg ikke må så vil jeg gjerne ha best mulig sjanse når jeg først skal betale så mye
JaRøyk, cola og fisk!
Så bra
Må se litt på det når vi har bestilt litt hos fotografen![]()
Ja, det er det ingen tvil omJaSparer iallefall en del penger
![]()
Kan ikke gjøre det hele tiden. Første gang vi gjør det herHer tar vi ikke hos fotograf i år![]()
Er vel det første som er dyrest ogsåJa skjønner det. For det er ikke akkurat billig , vi slapp heldigvis unna med bare ett forsøk![]()
Litt usikker på det i grunnJaog sparsommelig?? Hvor da liksom ?
Ikke egentlig , ikke offentlig hvertfall . Kommer jo an på hvilke medisiner en må ha. Er de som er dyre. Tror de ofte starter med lavere doser, for å se hvordan kroppen reagerer . Så øker de kanskje på de neste, og da blir det jo dyrere.Er vel det første som er dyrest også
Kan ikke gjøre det hele tiden. Første gang vi gjør det her![]()
Jeg er ferdig med sesong 6. Venter på at hele sesong 7 skal bli tilgjengeligSes 6 og episode 7. Av SOA. Og jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodigAaaah! SÅ mye jeg vil vite før det skjer
Crap. Får se mer jeg
Tålmodigheten selv jeg haha
![]()
Venter med ses 7 til hele er ute vi. Mannebeinet har sett ferdig ses 6. Så må ta han igjenJeg er ferdig med sesong 6. Venter på at hele sesong 7 skal bli tilgjengelig![]()
Venter på det vi ogsåVenter med ses 7 til hele er ute vi. Mannebeinet har sett ferdig ses 6. Så må ta han igjen![]()
Rundt 15 000 kostet første forsøk mente hun på Ullevål. + 1500 for et eller annet.Ikke egentlig , ikke offentlig hvertfall . Kommer jo an på hvilke medisiner en må ha. Er de som er dyre. Tror de ofte starter med lavere doser, for å se hvordan kroppen reagerer . Så øker de kanskje på de neste, og da blir det jo dyrere.