Skravletråd :)

Det er sant, det skal jeg gjøre. Men får jo ikke mer enn en cm ekstra... jeg trenge minst ti....
Tror nok du får litt mer, men ikke 10 :)
Ingen bedre tips å komme meg enn st du får se etter en seleforlenger da:)

Er vel det første som er dyrest også
Ikke egentlig , ikke offentlig hvertfall . Kommer jo an på hvilke medisiner en må ha. Er de som er dyre. Tror de ofte starter med lavere doser, for å se hvordan kroppen reagerer . Så øker de kanskje på de neste, og da blir det jo dyrere.

Ses 6 og episode 7. Av SOA. Og jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig :o Aaaah! SÅ mye jeg vil vite før det skjer :p Crap. Får se mer jeg :p Tålmodigheten selv jeg haha :o

Ses 6 og episode 7. Av SOA. Og jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig :o Aaaah! SÅ mye jeg vil vite før det skjer :p Crap. Får se mer jeg :p Tålmodigheten selv jeg haha :o
Jeg er ferdig med sesong 6. Venter på at hele sesong 7 skal bli tilgjengelig :)

Venter med ses 7 til hele er ute vi. Mannebeinet har sett ferdig ses 6. Så må ta han igjen :D
Venter på det vi også;)
Får se noe annet i mellomtiden:p

Ikke egentlig , ikke offentlig hvertfall . Kommer jo an på hvilke medisiner en må ha. Er de som er dyre. Tror de ofte starter med lavere doser, for å se hvordan kroppen reagerer . Så øker de kanskje på de neste, og da blir det jo dyrere.
Rundt 15 000 kostet første forsøk mente hun på Ullevål. + 1500 for et eller annet.

Back
Topp