>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Leste feil jeg jaVenter på det vi også
Får se noe annet i mellomtiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste feil jeg jaVenter på det vi også
Får se noe annet i mellomtiden![]()
Er lov detLeste feil jeg jaSå det ja. Greit å vite hele ses er ute. Slipper man å vente ei uke om gangen
Finnes nok av serier å ta av ja
![]()
Da skal du gjerne ha mye medisiner da? Vi kom på 7000 på første . Men grunnen til det blir billigere da er jo pga alle medisiner over 15000 kr får dere tilbake fra Nav når dere leverer inn kvitteringerRundt 15 000 kostet første forsøk mente hun på Ullevål. + 1500 for et eller annet.
Sikkert, 18 000 er egenandelen, alt over får vi igjen.Da skal du gjerne ha mye medisiner da? Vi kom på 7000 på første . Men grunnen til det blir billigere da er jo pga alle medisiner over 15000 kr får dere tilbake fra Nav når dere leverer inn kvitteringerog da betaler dere bare 1500 kr til klinikken pr forsøk
men dere må betale alle medisiner . Så få igjen penger.
Hvem har sagt 18000?Sikkert, 18 000 er egenandelen, alt over får vi igjen.
Har det blitt endret sise året da? 18 000 sa de på ullevål i fjor.Hvem har sagt 18000?på helfo står det 15887 kr.
Kanskje? Leste hvertfall akkurat på helfoHar det blitt endret sise året da? 18 000 sa de på ullevål i fjor.
Absolutt ikke, passer meg fint det i grunnKanskje? Leste hvertfall akkurat på helfogjør jo ingenting at prisen går nedover
![]()
Åfy det er ikke noe særlig...Ja betennelse rundt visdoms tanna ! Hærlig
Koselig å se deg titte innomGått glipp av mye med gårsdagen fri fra denne tråden, så hopper inn her
Alt bra med dere?![]()
God kveldGod ettermiddagmye som skjer? Mini spiser middag og det tar sin tid
så da sitter jeg her inne
![]()
Weee!!Formen er dritt!!!
Haha. Men helt greit
Ser ut som jeg har et skikkelig bøllefrø i magen som gjør meg spyyykvalm![]()
![]()
JeppBursdagen din det eller?hihi
God kveldGod kveld![]()
Går det bra her?
Alt er sikkert braWhaaat ? Jeg satt der 1 time i tillegg var jeg i badstu!!! Shit håper alt er bra
Det blir faktisk bedre etter uke 30Håper bare ikke det blir 9 kvalme mnd oghaha
Trøttheten er jeg vant til
Men hva gjør man ikke for den lille?![]()
Aner ikkeHei og hopp damer! Hva skjer her inne i kveld da?
God kveld til deg ogsåGod kveld alle![]()
Samme som jeg harJa betennelse rundt visdoms tanna ! Hærlig