Jafikk beskjed om å ligge i 3 uker minst , hvis han ikke kom før
![]()
Oi, du får finne deg noen serier å se framover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jafikk beskjed om å ligge i 3 uker minst , hvis han ikke kom før
![]()
Hva skal dere ha til middag i dag? Her blir det Toro-lasagne og loffsvigersøster med kids kommer og hun henter i bhg så jeg slipper
![]()
Har flinke hjelpere når gubben er borte ❤Her vet jeg ikke enda? Skal se hva for noe godt de servere på sykehusethvis ikke skulle mamma lage mat til jeg kom i kveld
koselig at hun tar dr med seg så kan du lage mat. Kos deg
![]()
Usj. Ja det vil jeg tro! Bekkenløsning kan ikke være noe godt å ha!!For å si det sånn, med den bekkenløsninga mi under flyttinga så holdt det i massevis med å pakke og bære litt.
Har litt lyst å prøve fylt squashHva skal dere ha til middag i dag? Her blir det Toro-lasagne og loffsvigersøster med kids kommer og hun henter i bhg så jeg slipper
![]()
Da er vi ferdig å pusse og å sparkle litt til. Så da pusser jeg ferdig i morgen og får bort støvet, så begynner jeg å male igjenMye gode tips på sinnasnekkern
Gulv er ikke vanskelig , og listing krever bare litt tenking , men er ikke noe vanskelig det hellerdet virker bare vanskelig
![]()
Pølse og potetmosHva skal dere ha til middag i dag? Her blir det Toro-lasagne og loffsvigersøster med kids kommer og hun henter i bhg så jeg slipper
![]()
Du får ikke lov til å handle!!Har litt lyst å prøve fylt squashmen ser ut som om jeg ikke orker å handle. Så da blir det gjerne bare skiver .
Fiskeboller igår eller?Pølse og potetmosMå innimellom innfri barnas ønsker
Mer lettvint ble det ikke haha
![]()
SelvsagtFiskeboller igår eller?
Jeg vetDu får ikke lov til å handle!!
Da får du sende dattra eller gubben utJeg vetmen har jo ingenting i hus
![]()
Ja betennelse rundt visdoms tanna ! HærligLykke til!blir bra å få ordna det!
![]()
Var betennelse rundt visdoms tannaUfflykke til hos tannlegen! Ikke noe kjekt det der
![]()
Han jobberDa får du sende dattra eller gubben ut![]()
Usj.. Det er vondt det !!Var betennelse rundt visdoms tanna
Ja ikke noe digg ! Hu skylte da, så må tilbake på fredagUsj.. Det er vondt det !!
Skriv laaaang listeHan jobberog hun er hos en venn
men klarer meg med skive idag
så får han handle imorgen
![]()