Da er det heller du som skravler liteRonja: du skravler mye du nå,under 300 innlegg før du tar meg igjen
For jeg skravler IKKE mye, hadde knapt 100 innlegg igår...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det heller du som skravler liteRonja: du skravler mye du nå,under 300 innlegg før du tar meg igjen
Så deilig at han sov lengeGoood morning :S Jr gjentok suksessen med å stå opp 07:30 i dag og!Det likar eg veldig godt sia pappaen er sjuk og eg må stå opp.
Takk for detHåper du også får en super dag![]()
Jeg hadde vel maks 50..Da er det heller du som skravler lite
For jeg skravler IKKE mye, hadde knapt 100 innlegg igår...![]()
Da er vi jo rolige begge toJeg hadde vel maks 50..
Jeg er roligereDa er vi jo rolige begge to![]()
Hehe, er du?Jeg er roligere![]()
Jepps! Liker det litt laid back null stressHehe, er du?
God morgenhar ikke vært her på 24 timer. Absinenser
![]()
Du har vært savnet
Våknet igjen nå for en liten stund sidenTror jeg skal Gjøre det samme etter jeg har levert. Men har igrunn ikke tid...
God morgenGod morgenhar ikke vært her på 24 timer. Absinenser
![]()
Deilig! Her har jeg bare ligge på sofaen. Må vel inn i dusjen før jeg skal på sykehuset til kl 13. Kjedelig!!!!Våknet igjen nå for en liten stund sidenherlig !
Avsolutt ingenting tror jegDet var koselig å hørenoe spennende som skjedde i går da?
Jeg har fått beskjed om å ligge hele tiden nåDeilig! Her har jeg bare ligge på sofaen. Må vel inn i dusjen før jeg skal på sykehuset til kl 13. Kjedelig!!!!
Usj! Hørte det der. Kjedelig da... Da er internetten god å haJeg har fått beskjed om å ligge hele tiden nåfor å ikke gå i fødsel!
Ja . Men igår brukte jeg det likevel ikkeUsj! Hørte det der. Kjedelig da... Da er internetten god å ha![]()
En god klem sendes til deg.Ja . Men igår brukte jeg det likevel ikkevar helt utslitt etter to døgn og tilsammen bare 3 timer søvn.
God morgenvar ikke her i hele går jeg heller
![]()