Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått beskjed om å ligge hele tiden nåfor å ikke gå i fødsel!
Snille kenguEn god klem sendes til deg.
Ja det var i grunnen detDet var litt godt med en "fri" dag![]()
JaDet må bli noen lange dager?![]()
Er jo gull verdt å kunne sånne ting selv , så la han lære degI dag håper jeg å sparkle ferdig soverommet til minsta. Håper jeg får begynne å male i morgen da. Kjenner jeg min mann rett må jeg vel også lære meg å legge gulv, lister og sette inn døraHan jobber så mye. Får jo ikke tid til noe han tullemannen.
Har ei venninne som skal hjelpe da.
Girlpower ftw !
UffSnart ferdig på jobbkjeften værker etter lunsjen
akutt tannlege i dag
Tusen takkEr jo gull verdt å kunne sånne ting selv , så la han lære deglykke til
![]()
JaTusen takkEr nok bra å kunne være litt handy selv ja
![]()
Min er ikke handy daJajeg har lært masse handygreier av mannen nå under oppussing av huset
![]()
HeheMin er ikke handy daSå må lære meg selv hahaha !
![]()
Har da sett sinnasnekkern en delHeheda er det litt verre ja
![]()
Mye gode tips på sinnasnekkernHar da sett sinnasnekkern en delMen døra er det bruksanvisning for. Og gulv skal jeg nok å få til. Listing ser jo greit ut. Kan jo være mannebeinet hjelper litt til når han ser enden da
For øyeblikket har han ikke tid eller energi til noe hvertfall. Men jeg skal hvertfall gjøre det jeg kan og kan lære. Så når det rommet er ferdig vet jeg hva jeg går til på vårt soverom
Haha
HahaFøler det kun er jeg som ikke er sånn dame-snekker her nå. Her gjør gubben alt. Hadde jeg måttet gjort det, vet jeg jo at jeg hadde fiksa det. Men da må jeg være helt alene, uten noen som ser på![]()
Lykke til!Snart ferdig på jobbkjeften værker etter lunsjen
akutt tannlege i dag
For å si det sånn, med den bekkenløsninga mi under flyttinga så holdt det i massevis med å pakke og bære litt.Hahajeg har ikke noe valg om å være med når vi holder på, utenom nå da
men er jo kjekt å lære
![]()