Skravletråd :)

Hva skal dere ha til middag i dag? Her blir det Toro-lasagne og loff :) svigersøster med kids kommer og hun henter i bhg så jeg slipper :p

Hva skal dere ha til middag i dag? Her blir det Toro-lasagne og loff :) svigersøster med kids kommer og hun henter i bhg så jeg slipper :p

Her vet jeg ikke enda? Skal se hva for noe godt de servere på sykehuset :p hvis ikke skulle mamma lage mat til jeg kom i kveld :) koselig at hun tar dr med seg så kan du lage mat. Kos deg :)

Her vet jeg ikke enda? Skal se hva for noe godt de servere på sykehuset :p hvis ikke skulle mamma lage mat til jeg kom i kveld :) koselig at hun tar dr med seg så kan du lage mat. Kos deg :)
Har flinke hjelpere når gubben er borte ❤
Skal gjøre det.
Sykehuset? Hva har jeg gått glipp av? :rolleyes:

Mye gode tips på sinnasnekkern ;)
Gulv er ikke vanskelig , og listing krever bare litt tenking , men er ikke noe vanskelig det heller :) det virker bare vanskelig :p
Da er vi ferdig å pusse og å sparkle litt til. Så da pusser jeg ferdig i morgen og får bort støvet, så begynner jeg å male igjen :D Håper å være ferdig med malinga og det til helga eller i helga :)

Så blir gulvet tatt av meg og venninne mi og hu ville også hjelpe med den nye døra :D

Og etter det er det bare å få opp all listinga igjen :D

Også skal jeg og visa kortet mitt gå amok på ikea, hvor venninna mi virkelig ville være med igjen :P

Bra jeg har så gode venninner og flinke :D

Back
Topp