Skravletråd :)

Gubben er borte hele uka, så er alene med Ronja. Hjelp taes imot :p

Det er det ja! Nei, er i 3pp nå :) hadde fødselsangst sist og hadde en tøff fødsel. Så har ikke fristet noe med ett nytt barn. Så derfor det blir så mye alders forskjell.
Vet akkurat hvordan du har det! Her blir det nesten 5 år imellom. Litt pga helsa også da...
Man sier at smertene glemmer man rett etterpå.... Husker de helt fiiiint jeg :confused:

Har tatt et par tabletter og for å booste det litt, så får se om drt kommer seg :)

Sa ikke no om fisk faktisk...:p hehe
Mem må bli flinkere til det ja :)
Tror du får mer igjennom fisk enn tran. Men legene vet jo best, så ikke hør på meg :p

Hva er deres planer idag da? :)
Litt sofa-tid og ikke gjøre noe. Vaske litt klær. Må på sykehuset og ta blodprøver og levere tiss.
Tenkte å få kjøpt meg sko også. Får se hva jeg gidder :oops:

Jeg mister den første plassen i dag, hun som kommer bak skravler mye mer enn meg nå;)
Målet er 2500 innlegg denne mnd. Så får vi se da....

Omg.. Skjønner deg godt. Om jeg ser edderkopper her hjemme og ikke finner de vil jeg alltid bare flytte :p
her har de plutselig våknet til liv.... bare de raske små, som ikke lager nett... tror jeg dævver!!! fant en i sted også, og de er så raske at når jeg ser de, må jeg ha papir klart, hvis ikke finner jeg dem ikke igjen! Hvordan blir man kvitt slikt??? her er reint og ryddig, så jeg skjønner ikke hvor de kommer fra... men vi bor ganske langt oppe i skogen, på fjelltomt, og jeg ser de piler på grusen ute... :( eneste negative med å bo her da :)

Litt sofa-tid og ikke gjøre noe. Vaske litt klær. Må på sykehuset og ta blodprøver og levere tiss.
Tenkte å få kjøpt meg sko også. Får se hva jeg gidder :oops:
Jeg må også vaske klær :) har vurdert å ta en telefon for kontroll av modning og åpning på føden, men skal til jordmor imorgen, så hører om hun kan sjekke :D

Lykke til med prøvene :)

Back
Topp