Er det ogsåAlltid hatt lyst. Høres så koslig ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ogsåAlltid hatt lyst. Høres så koslig ut![]()
God morgen alle sammen
Løpeturen er ferdig å jeg er så stolt av meg selv. 10 min bedre enn første gangen jeg løp![]()
TakkFlink du erfri i dag?
Takk
Nei skal på jobb men starter ikke før 13
Godt det fins fleire rektige folkJippi, liker deg altså![]()
Joda drt gjør jeg, skal du ha meg bort nå?Godt det dada kommer du ikke hjel før sent da?
Ja , ikke sant. Mange her inne som ikke er detGodt det fins fleire rektige folk![]()
Joda drt gjør jeg, skal du ha meg bort nå?
Er hyggelig å skravle med deg ogsåHar ikke tenkt det nei! Koselig å skravle med deg![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Løpeturen er ferdig å jeg er så stolt av meg selv. 10 min bedre enn første gangen jeg løp![]()
Er hyggelig å skravle med deg også
Jobber bare 50% så da har jeg korte dager 3 dager i uken, litt kjedelig egetnlig..
God morgen duGod morgen alle sammen![]()
Takk og takkGod morgenså flink du er! Og gratulerer med bedre tid
![]()
Enten større stilling eller fordelt 50% på hele dagerAha... Kunne du ha tenkt deg større stilling?
Her er det jobb, så leike litt med mini før sengetid, og så Jakten på KjærlighetenHva er deres planer idag da?![]()
Er du på jobb nå eller begynner du senere?Her er det jobb, så leike litt med mini før sengetid, og så Jakten på Kjærligheten![]()
Begynne 10Er du på jobb nå eller begynner du senere?![]()
Jeg hadde jo "seifa" forrige mnd pga flyttinga. Havna døtte meg på 30. Plass.Jeg har jo lite innlegg, så må prøve på noen til![]()