ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Oj!! Det er mangeMålet er 2500 innlegg denne mnd. Så får vi se da....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj!! Det er mangeMålet er 2500 innlegg denne mnd. Så får vi se da....
Omg.. De er så ekle!! Jeg bruker lett insektsspray rundt der de liker å være !her har de plutselig våknet til liv.... bare de raske små, som ikke lager nett... tror jeg dævver!!! fant en i sted også, og de er så raske at når jeg ser de, må jeg ha papir klart, hvis ikke finner jeg dem ikke igjen! Hvordan blir man kvitt slikt??? her er reint og ryddig, så jeg skjønner ikke hvor de kommer fra... men vi bor ganske langt oppe i skogen, på fjelltomt, og jeg ser de piler på grusen ute...eneste negative med å bo her da
![]()
kan man bruke det meb baby i hus tro?Omg.. De er så ekle!! Jeg bruker lett insektsspray rundt der de liker å være !haha
ehhh... meD Baby...kan man bruke det meb baby i hus tro?
Ville hørt der de selger sånt. For de har jo forskjellige typerkan man bruke det meb baby i hus tro?
I dag har jeg mål om 100 innlegg.... så får vi seIngen mål i morgen.
Ditt da?
får se på det jaVille hørt der de selger sånt. For de har jo forskjellige typer![]()
Trenger litt pengerJobb må jo til det også![]()
Det klarer duI dag har jeg mål om 100 innlegg.... så får vi se![]()
hehe bare forrige uke trodde jeg at 60 på en dag var horribelt mye... ser jeg ligger laaangt under par da jeHar ikke satt noen mål nei, men 150 må jeg no klare![]()
Hahafår se på det jamen må vel gå med sprayen på beltet da
![]()
Burde også vaske klær..Jeg må også vaske klærhar vurdert å ta en telefon for kontroll av modning og åpning på føden, men skal til jordmor imorgen, så hører om hun kan sjekke
Lykke til med prøvene![]()
ja, tror ikke det blir noe problem, er gøy joDet klarer du![]()
Det går sikkert fint å få detI dag har jeg mål om 100 innlegg.... så får vi se![]()
Hehe 60 er ikke myehehe bare forrige uke trodde jeg at 60 på en dag var horribelt mye... ser jeg ligger laaangt under par da je![]()
hehe, ja der ser du, har ikke brukt sånn før jegHahaden skal jo virke der den sprayes, så de ikke kommer
jeg har alltid sprayet rundt ytterdører og vinduer
![]()
Mange flotte folk å skravle med her så da er det ikke noe problemja, tror ikke det blir noe problem, er gøy jo![]()
Ja er viktig med penger! Er ikke mye vi hadde fått til uten det.Trenger litt penger
satser på detDet går sikkert fint å få det![]()