ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Da stemmer jeg for at du setter på en maskin med klær ogsåBurde også vaske klær..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da stemmer jeg for at du setter på en maskin med klær ogsåBurde også vaske klær..
ja virkelig, og på denne tråden skjer det jo myeMange flotte folk å skravle med her så da er det ikke noe problem
Vi hadde mye edderkopper der vi bodde før, pga skogen rett ved. Så jeg måtte ha sånnhehe, ja der ser du, har ikke brukt sånn før jeg![]()
Sånne som alle har! Svarte eller brune skinnsko. Sånn med sånn strikk-ting på sida. Hvis du skjønner.Hva slags sko skal du ha?
Se på tallet på dette innlegget dittBurde også vaske klær..
Rekker ikke bli erdig før jeg drar , men den er klar til å settes på når jeg kommer hjemDa stemmer jeg for at du setter på en maskin med klær også![]()
husker du hva den het?Vi hadde mye edderkopper der vi bodde før, pga skogen rett ved. Så jeg måtte ha sånn![]()
Nei der er det veldig opp og ned.ja virkelig, og på denne tråden skjer det jo mye
er på felles skravle 2015 også, men der er det ikke alltid like mye fres![]()
er detNei der er det veldig opp og ned.
Hadde jo 2000 forrige mnd og havna på 30.plass. må skjerpe megOjj, det var mange.
Hmm nei aner ikke hva slags det erSånne som alle har! Svarte eller brune skinnsko. Sånn med sånn strikk-ting på sida. Hvis du skjønner.
Nei det er det ikkeJa er viktig med penger! Er ikke mye vi hadde fått til uten det.
Han går teknisk fagskole (pga stillinga han har i jobben sin). Så er samling 2 uker i halvåret. Neste er i januar. Kan bli spennende for min delEr han på reisejobb?![]()
Hviler etter løpeturenskjønner det nå
hva gjør du i dag da?
Uff ja....9 år siden fødsel her, og jeg husker også smertene helt fint!!![]()
hehe ser for meg en skinnsko med hårstrikk på sida....Hmm nei aner ikke hva slags det er
Oh kult tall!Se på tallet på dette innlegget ditt![]()
Men de kan slå til der også altsåer det![]()
RonjaR hadde jo 6000Oj!! Det er mange![]()
sprek du daHviler etter løpeturen![]()