Vanskelig å holde tunga rett i munnJa, må innom der å sjekke innimellom, men på travle skravlekvelder blir det fort mange påminnelser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å holde tunga rett i munnJa, må innom der å sjekke innimellom, men på travle skravlekvelder blir det fort mange påminnelser![]()
KanskjeJeeey. Snakke vi skravling da? Eg må skravle heilt til kl slår 00.00 i natt. Eg føle meg ikkje trygg i kveld.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, derfor jeg stort sett holder meg inne på terminforumet, denne skravletråden tar jo helt av til tider.Vanskelig å holde tunga rett i munn
Jeg har nettopp vært på tur med hundenMå vel til det også
Store unher er bare teit. Skal det være så får det være små barn. Da det er koselig. når jeg var ungdom var det noen Som kom kl 23. Det er uhørt. Storeunger det også.Tror rundt 21.. Var ganske store "unger".
Prøvde meg her i starten av mnd. Ble helt hekta. Men så ble jwg dårligere og sykemeldt. Og klarte ikke henge mwd. Ble for slitsomt. Så har generelt holdt meg på terminforumet jeg også.Ja, derfor jeg stort sett holder meg inne på terminforumet, denne skravletråden tar jo helt av til tider.
Ja, helt enig, er en uting med ungdommer som tigger snop på dørene. Er ikke noe fan av halloween, men kommer det unger så får de snop. Regner med jeg blir nødt å feire halloween etter hvert som poden blir størreStore unher er bare teit. Skal det være så får det være små barn. Da det er koselig. når jeg var ungdom var det noen Som kom kl 23. Det er uhørt. Storeunger det også.
Vet ikke om noen har vært her . Er nettopp kommet inn dørenHvordan går det? Mange på døra i kveld?
Ja, jeg begynte praksis denne måneden, så har ikke hatt all verdens med tid til babyverden, men prøver å holde meg på topp 30Prøvde meg her i starten av mnd. Ble helt hekta. Men så ble jwg dårligere og sykemeldt. Og klarte ikke henge mwd. Ble for slitsomt. Så har generelt holdt meg på terminforumet jeg også.
Samme herDet gjør ikkje eg heller. Hopper bare inn på siste siden eg
Blir jo også å henge med når den tid kommer. Men ønsker heller å satse på noe fest med foreldre og barn. Bare kose seg. Gir h is det kommer noen. Men har slått av lys i gangen og ute. Hunden er ikke så veldig fan av denne dagen heller.Ja, helt enig, er en uting med ungdommer som tigger snop på dørene. Er ikke noe fan av halloween, men kommer det unger så får de snop. Regner med jeg blir nødt å feire halloween etter hvert som poden blir større
Sent from my iPad using Tapatalk
Og du fikk ingenting?Vet ikke om noen har vært her . Er nettopp kommet inn døren![]()
Om jeg fikk noe? Jeg har ikke gått knask eller knepOg du fikk ingenting?
Når du kom hjem på døra mente jeg ; pOm jeg fikk noe? Jeg har ikke gått knask eller knep![]()
Ååh ja. Nei ingentingNår du kom hjem på døra mente jeg ; p
Hadde ikke tenkt det jeg heller, men så mange fine premier daNeste mnd skal jeg hvertfall ikke sikte meg inn på topp 30![]()
Samme som meg også. Holder meg unna det, frister ikkeEnig igjen! Jeg liker det ikke. Liker ikke noe kald fisk jeg. Røkelaks også, blææææ
Hva skal dere spise? Jeg er helt blank på hva vi skal lage til middagHåper lillesnupp sovner så vi kan spise middag snart
Hatt en fin dag?
Nei, hund og halloween er vel ikke alltid den beste komboen.Blir jo også å henge med når den tid kommer. Men ønsker heller å satse på noe fest med foreldre og barn. Bare kose seg. Gir h is det kommer noen. Men har slått av lys i gangen og ute. Hunden er ikke så veldig fan av denne dagen heller.