ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ser jeg kanskje må det jeg ogHadde ikke tenkt det jeg heller, men så mange fine premier da![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jeg kanskje må det jeg ogHadde ikke tenkt det jeg heller, men så mange fine premier da![]()
![]()
Her blir det så enkelt som pizza i dag, så ikke store inspirasjonen herfraHva skal dere spise? Jeg er helt blank på hva vi skal lage til middag![]()
Hun mener dem ser så rare ut xD voff voffNei, hund og halloween er vel ikke alltid den beste komboen.
Sent from my iPad using Tapatalk
Tror jeg skal lage det imorgenHer blir det så enkelt som pizza i dag, så ikke store inspirasjonen herfra![]()
Tenker egentlig ikke at jeg har tid her heller:/Ser jeg kanskje må det jeg ogmen tror ikke det blir tid.
Okei. Da må du ta noe annet i dagTror jeg skal lage det imorgen![]()
Haha, kan ikke skjønne detHun mener dem ser så rare ut xD voff voff
Jeg får heller ta det som en bonus om jeg klarer detTenker egentlig ikke at jeg har tid her heller:/
Vi får se, likte veldig godt den stelleveska da![]()
Ja! Men ingen anelse hva vi vil haOkei. Da må du ta noe annet i dag![]()
Mi er litt mer herda nå siden vi pusser opp og det er så mange forskjellige som går inn å ut her. Mens trappegrinna er igjen og hun sitter bare å følger med på ALT. Grei trening for å ikke reagere med bjeffing. Generelt har vi øvd med ring på trening. Skjeldent hun bjeffer til den.Haha, kan ikke skjønne dethadde en hund før som var rimelig allergisk mot dørklokken, halloween med han hadde vært et mareritt!
Sent from my iPad using Tapatalk
Ja, topp 100 må jeg kunne klareJeg får heller ta det som en bonus om jeg klarer detså får jeg ha topp 100 som mål
![]()
Taco, lasagne, wok da?Ja! Men ingen anelse hva vi vil havanskelig
Ja er jo fine de andre premiene ogsåJa, topp 100 må jeg kunne klare
Mye annet fint også![]()
Nei, det er skikkelig mye bra for tidaJa er jo fine de andre premiene ogsåså sier ikke neitakk til de
![]()
Wok hadde vært godtTaco, lasagne, wok da?
Okei, finnes mye godt kjøtt også. Wok er veldig godt, vi spiser mye av detWok hadde vært godtmen mannen er ikke så glad i det
blir vel sikkert noe kjøttgreier
![]()
Det er det letteste.
Ja, er ganske fælt, blir så kvalm etterpå
Ja, gjør det jeg også her, har ikke noe annet valgmen sliter med appen, får ikke varsel når noen quoter meg osv, så får ikke alltid med meg om noen svarer meg... Og da sliter jeg med å henge med
![]()
Kanskjeblir litt hvertfall
![]()
Føler meg ikke trygg jeg heller
Har installert tapatalk nå for å teste det, og der får jeg faktisk varsleneKjedelig uten varsler :/ før plinga det som meld når det kom noe. Menst no må en følge med hele tiden.
Sent from my iPhone using BV Forum