Handler vel![]()
Kan jo ikkje handle i hele dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handler vel![]()
Kan jo ikkje handle i hele dagmå komma seg heim no. Har allerede hatt besøk av bortimot 20 utkledde her.
Her e halve bøtto mi med snop gåttIngen har vært her...![]()
Snaaart på vei hjemKan jo ikkje handle i hele dagmå komma seg heim no. Har allerede hatt besøk av bortimot 20 utkledde her.
Snaaart på vei hjem![]()
Gikk tur med vofsen jeg...![]()
Feirer for deg i morgen jeg daNei, på mandag
Men minifeiring i dag ser det ut som![]()
Svært sjeldent jeg beveger meg inn på denne tråden, klarer ikke henge med i svingene her inneHvor er folk når eg treng skravle?![]()
Ikke vært noen her i alle fall.. Var ikke noen her i fjor heller. Sååååå..... Da ender vel jeg opp med å spise alt godterier, igjenHvordan går det? Mange på døra i kveld?
Ånei! Det høres jo helt forferdelig ut!Ikke vært noen her i alle fall.. Var ikke noen her i fjor heller. Sååååå..... Da ender vel jeg opp med å spise alt godterier, igjen![]()
Svært sjeldent jeg beveger meg inn på denne tråden, klarer ikke henge med i svingene her inne![]()
Det er det letteste.Det gjør ikkje eg heller. Hopper bare inn på siste siden eg
Ja, er ganske fælt, blir så kvalm etterpåÅnei! Det høres jo helt forferdelig ut!
Ja, gjør det jeg også her, har ikke noe annet valgDet gjør ikkje eg heller. Hopper bare inn på siste siden eg
Ikke morsomt å være kvalm.Ja, er ganske fælt, blir så kvalm etterpå
Ja, gjør det jeg også her, har ikke noe annet valgmen sliter med appen, får ikke varsel når noen quoter meg osv, så får ikke alltid med meg om noen svarer meg... Og da sliter jeg med å henge med
![]()
Ja, iphone/ipad.. Ikke fått varsler på et halvt år eller noeIkke morsomt å være kvalm.
Har du iPhone? På appen på ipasen får jeg ikke varsel.mens på mobilen som er Samsung får jeg.
Er irriterende. Men går ofte inn på påminnelse når jeg bruker padda.Ja, iphone/ipad.. Ikke fått varsler på et halvt år eller noe![]()
Ja, må innom der å sjekke innimellom, men på travle skravlekvelder blir det fort mange påminnelserEr irriterende. Men går ofte inn på påminnelse når jeg bruker padda.
Tror rundt 21.. Var ganske store "unger".Hva er det seneste dere har opplevd at noen har kommet på døra å tigd etter godteri?