Skravletråd :)

Kan jo ikkje handle i hele dag :p må komma seg heim no. Har allerede hatt besøk av bortimot 20 utkledde her.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen har vært her...:confused:

Nei, på mandag ;)
Men minifeiring i dag ser det ut som :D
Feirer for deg i morgen jeg da :D

Jeg er dausliten! Å gå i kø for leker og snop og mye folk i 3 timer er ikke gøy for meg gitt. Unger fornøyde da. Og minsta sovna fort. Så hurra da :D

Hvor er folk når eg treng skravle? :p

Svært sjeldent jeg beveger meg inn på denne tråden, klarer ikke henge med i svingene her inne :p

Hvordan går det? Mange på døra i kveld?
Ikke vært noen her i alle fall.. Var ikke noen her i fjor heller. Sååååå..... Da ender vel jeg opp med å spise alt godterier, igjen :p

Svært sjeldent jeg beveger meg inn på denne tråden, klarer ikke henge med i svingene her inne :p

Det gjør ikkje eg heller. Hopper bare inn på siste siden eg :D

Ånei! Det høres jo helt forferdelig ut!
Ja, er ganske fælt, blir så kvalm etterpå :p
Det gjør ikkje eg heller. Hopper bare inn på siste siden eg :D

Ja, gjør det jeg også her, har ikke noe annet valg :p men sliter med appen, får ikke varsel når noen quoter meg osv, så får ikke alltid med meg om noen svarer meg... Og da sliter jeg med å henge med :p

Ja, er ganske fælt, blir så kvalm etterpå :p

Ja, gjør det jeg også her, har ikke noe annet valg :p men sliter med appen, får ikke varsel når noen quoter meg osv, så får ikke alltid med meg om noen svarer meg... Og da sliter jeg med å henge med :p
Ikke morsomt å være kvalm.

Har du iPhone? På appen på ipasen får jeg ikke varsel.mens på mobilen som er Samsung får jeg.

Ikke morsomt å være kvalm.

Har du iPhone? På appen på ipasen får jeg ikke varsel.mens på mobilen som er Samsung får jeg.
Ja, iphone/ipad.. Ikke fått varsler på et halvt år eller noe :(

Er irriterende. Men går ofte inn på påminnelse når jeg bruker padda.
Ja, må innom der å sjekke innimellom, men på travle skravlekvelder blir det fort mange påminnelser :p

Back
Topp