ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja det blir jo litt lengre helg på deg daJa, ekstremt godt når det e fredag. Får litt igjen av helgen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir jo litt lengre helg på deg daJa, ekstremt godt når det e fredag. Får litt igjen av helgen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ring da velhihi
Jeg slapper bare av . Men straks begynner dagen for fullt, og da blir det plutselig ikke tid her inne lengre![]()
Ja å lage mat er jo greit å kunnejeg liker å lage mat, men noen ganger er jeg bare dritt lei
![]()
Hehe nei da ble du nok ikke mye klokereHar ringt nå, å ble ikke klokere
Fortsatt enten 2 eller 8 dpo
Hahaha
Hva skjer i kveld da?
Hehe nei da ble du nok ikke mye klokere![]()
Jeg må straks kjøre jenten vår til en venninne . Som bor ett godt stykke fra oss. Så er det midt i rushen , så det tar jo hundre år. Så må jeg shoppe litt ting, og etter det bare slappe av igjen med min kjære siden vi har barnefri![]()
Ja er liksom den middagslagingen dag ut og dag inn som kan bli kjedelig !Veldig enig med deg der altså!
Kjempegøy å lage mat til spesielle anledninger og sånt syns jeg, men blir fort lei med den daglige middag. Glad mannen er glad i å lage mat og![]()
Nei har egentlig ikke detDeilig med litt barnefri da
Har dere planlagt en koselig kveld da?![]()
Ja er liksom den middagslagingen dag ut og dag inn som kan bli kjedelig !mannen her i huset lager svææært sjeldent middag , til min store frustrasjon
![]()
Nei har egentlig ikke detformen min er ikke så bra om dagen . Men tenkte kanskje vi kunne lage noe god mat sammen
så har eg lyst på kakao og krem
![]()
Hehe ja det var lurtDu får låne min innimellom damen bare til matlaging altså
hehe
Er veldig takknemlig for ham der, selv om det faktisk kan bli litt vel innimellom![]()
Er jo ikke sikkert han er med på detMen god mat og kakao med krem til dessert høres jo koselig ut da
Og da er det jo en spesiell anledning og![]()
Var det så tidlig egentlig da?Når bruker du legge deg
?
Hehe, ikke en umulighet det neiMen jobber ikke helt i sentrum da, bare nesten
![]()
Hehe ja det var lurtmin er heldigvis flink til andre ting . Og fikser og renoverer huset uten å klage, så jeg bør vel ikke klage på at han ikke lager mat
![]()
Ja det blir jo litt lengre helg på deg daog helgene er jo så korte at alt ekstra man kan få er bare bra
![]()
Er jo ikke sikkert han er med på dethar ikke avtalt noe, så kan jo være han har andre planer
får høre med han etter på
![]()
Da snakkes vi senereNå er barna klare for Hallo Venn
Ei feprinsesse og ei prinsesse er klar for leker og musikk.
![]()
Da snakkes vi senereNå er barna klare for Hallo Venn
Ei feprinsesse og ei prinsesse er klar for leker og musikk.
![]()