Skravletråd :)

Ring da vel :D hihi

Jeg slapper bare av . Men straks begynner dagen for fullt, og da blir det plutselig ikke tid her inne lengre :(

Har ringt nå, å ble ikke klokere :p
Fortsatt enten 2 eller 8 dpo :oops:
Hahaha

Hva skjer i kveld da?

Ja å lage mat er jo greit å kunne :) jeg liker å lage mat, men noen ganger er jeg bare dritt lei :P

Veldig enig med deg der altså!
Kjempegøy å lage mat til spesielle anledninger og sånt syns jeg, men blir fort lei med den daglige middag. Glad mannen er glad i å lage mat og :D

Har ringt nå, å ble ikke klokere :p
Fortsatt enten 2 eller 8 dpo :oops:
Hahaha

Hva skjer i kveld da?
Hehe nei da ble du nok ikke mye klokere :P

Jeg må straks kjøre jenten vår til en venninne . Som bor ett godt stykke fra oss. Så er det midt i rushen , så det tar jo hundre år. Så må jeg shoppe litt ting, og etter det bare slappe av igjen med min kjære siden vi har barnefri :D

Hehe nei da ble du nok ikke mye klokere :P

Jeg må straks kjøre jenten vår til en venninne . Som bor ett godt stykke fra oss. Så er det midt i rushen , så det tar jo hundre år. Så må jeg shoppe litt ting, og etter det bare slappe av igjen med min kjære siden vi har barnefri :D

Deilig med litt barnefri da ;)
Har dere planlagt en koselig kveld da? ;)

Veldig enig med deg der altså!
Kjempegøy å lage mat til spesielle anledninger og sånt syns jeg, men blir fort lei med den daglige middag. Glad mannen er glad i å lage mat og :D
Ja er liksom den middagslagingen dag ut og dag inn som kan bli kjedelig ! :) mannen her i huset lager svææært sjeldent middag , til min store frustrasjon :P

Ja er liksom den middagslagingen dag ut og dag inn som kan bli kjedelig ! :) mannen her i huset lager svææært sjeldent middag , til min store frustrasjon :P

Du får låne min innimellom da ;) men bare til matlaging altså :p hehe

Er veldig takknemlig for ham der, selv om det faktisk kan bli litt vel innimellom :o

Nei har egentlig ikke det :P formen min er ikke så bra om dagen . Men tenkte kanskje vi kunne lage noe god mat sammen :) så har eg lyst på kakao og krem :D

Men god mat og kakao med krem til dessert høres jo koselig ut da ;)

Og da er det jo en spesiell anledning og ;)

Du får låne min innimellom da ;) men bare til matlaging altså :p hehe

Er veldig takknemlig for ham der, selv om det faktisk kan bli litt vel innimellom :o
Hehe ja det var lurt :P min er heldigvis flink til andre ting . Og fikser og renoverer huset uten å klage, så jeg bør vel ikke klage på at han ikke lager mat ;)

Hehe ja det var lurt :P min er heldigvis flink til andre ting . Og fikser og renoverer huset uten å klage, så jeg bør vel ikke klage på at han ikke lager mat ;)

Nei, ikke sant. Jeg vil jo gjerne gjøre sånt jeg og da, så syns vi deler bra på ting her :D

Da snakkes vi senere :D Nå er barna klare for Hallo Venn :D Ei feprinsesse og ei prinsesse er klar for leker og musikk. :D

Ka gjer dåke på i dag då?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp