Jeg har nettopp vært på tur med hunden![]()
Kjenner det e godt å ikkje ha hund akkuratt i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nettopp vært på tur med hunden![]()
Har installert tapatalk nå for å teste det, og der får jeg faktisk varslene
Sent from my iPad using Tapatalk
Er en app der man kan samle forumene man bruker, så har man alt på en plass. Nå bruker jeg jo kun bv om dagen, men var kjekt at jeg fikk pushmeldinger i alle fallKa e det for noe?
Kommer den litt over 10 eller ved dagsslutt?Her tror eg det må jobbes ja. Blir spennende på neste oppdatering.
Det er alltid godt å ha hund....Kjenner det e godt å ikkje ha hund akkuratt i dag![]()
Da henger du med!Har installert tapatalk nå for å teste det, og der får jeg faktisk varslene
Ja, sjangsen er i alle fall større enn uten varslerDa henger du med!
Godt det da. Men lurer på om jeg skal gi meg snart... tar det til vurdering. .Ja, sjangsen er i alle fall større enn uten varsler
Ja, jeg blir så sliten i øynene av å sitte å stirre på skjermen, så tror det blir tidlig kveld herGodt det da. Men lurer på om jeg skal gi meg snart... tar det til vurdering. .
Er en app der man kan samle forumene man bruker, så har man alt på en plass. Nå bruker jeg jo kun bv om dagen, men var kjekt at jeg fikk pushmeldinger i alle fall![]()
Våknet 3.15 i natt.. sovnet ikke igjen før 5.30. Måtte opp kl 7. Var oppe 7.30. Sliten.no svir i øynene.Ja, jeg blir så sliten i øynene av å sitte å stirre på skjermen, så tror det blir tidlig kveld her
Kommer den litt over 10 eller ved dagsslutt?
Det er alltid godt å ha hund....
Ja, den var ikke så verst, litt annerledes å bruke enn bv appen, men det er vel en vanesakDa må eg prøve å finne den![]()
Usj, skjønner godt at du er sliten da ja. Du får ha en fin kveld videreVåknet 3.15 i natt.. sovnet ikke igjen før 5.30. Måtte opp kl 7. Var oppe 7.30. Sliten.no svir i øynene.
Det jeg regnet med. Tror ikke jwg holder ut så lenge uansett xD22.13 eller noe der om kring![]()
Jager du meg ut eller xD? Har ikke fratt enda. XPJa, den var ikke så verst, litt annerledes å bruke enn bv appen, men det er vel en vanesak
Usj, skjønner godt at du er sliten da ja. Du får ha en fin kveld videre
Haha, nei, må gjerne bliJager du meg ut eller xD? Har ikke fratt enda. XP
Det jeg regnet med. Tror ikke jwg holder ut så lenge uansett xD
Har du jo faktisk rett i. Vi jeg legger inn litt kvelds, ut med hunden og tannpuss. Da streker jeg den laaangt xDDa e ikkje så lenge igjen![]()
Har du jo faktisk rett i. Vi jeg legger inn litt kvelds, ut med hunden og tannpuss. Da streker jeg den laaangt xD