Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld
Klar for litt soa her
Hatt en fin dag?
Hvor er det vondt da? Hørt noe mer fra legen eller?God kveld
Litt slitsom dag her pga litt vondter, men ellers greit
Alene hjemme i kveld mens mannen er på firmafest, så nå satt jeg på "the other woman"![]()
Må vel være lov når man er trøttTidlig dere er da![]()
Fikk aldri svart fordi jeg hadde tatt kvelden, så det var nok rundt samme tid som degHar du gått? Jeg er nå i seng. Det er nydelig!
Hvor er det vondt da? Hørt noe mer fra legen eller?
Håper du får en fin kveld![]()
Veldig braFikk aldri svart fordi jeg hadde tatt kvelden, så det var nok rundt samme tid som deg![]()
Det hørtes ikke gøy utHar time til onsdag, så håper på henvisning videre
Og svar på prøver. Har vondt i fingrene mine faktiskog stort sett alle andre ledd i kroppen
egentlig ganske vant til det, men er rett og slett drittlei
Du har gjort i dag da?
Tror nok det blir ganske tidlig i dag ogsåVeldig branår skal du legge deg i dag?
Det hørtes ikke gøy ut
Håper du henvises videre og får hjelp
Hatt en fin dag her med jobb og besøk på ettermiddagen![]()
Ja, nå blir det avslapping i sofaen resten av kveldenAlt ordner seg på et eller annet tidspunkthehe
Høres koselig ut med besøkslappe av resten av kvelden nå da eller?
Ja, nå blir det avslapping i sofaen resten av kvelden
Ikke for sen kveld heller
Må henge opp noe klær før jeg tar kvelden..
Enn der?
Deilig å slappe litt av daBlir nok ikke sent her heller. Ser på the other woman. Er alene hjemme ikveld. Sofakos med vofsen![]()
Deilig å slappe litt av da
Synes det er godt med tidlig kveld på fredag jeg
Er du alene hjemme hele helga?
Okei. Da er det nok godt å ha han litt hjemme ogsåBare i kveld
Mannen er på firmafest.
Har vært sykemeldt og hjemme alene hele dager i det siste, så egentlig deilig når han er litt hjemme og
Deilig med rolige fredager ja![]()
Okei. Da er det nok godt å ha han litt hjemme ogsånoen planer for helga da eller er du for dårlig for noe?
Har mest lyst til å gå nå. Vil se ferdig idol. Plager meg at nyhetene skal være midt i programmet.Tror nok det blir ganske tidlig i dag også
Enn der?
Håper du er i litt bedre form slik at du får tatt en liten turIngen store planer. Mannen har meldt oss på IL fest i morgen, så får se om jeg orker en tur bare for å støtte. Heldigvis ikke så langt hjemmefra![]()
Jeg hadde tenkt ca 10 fordi da er klesvasken ferdig, men må vel se ferdig episoden med soa som jeg akkurat har satt påHar mest lyst til å gå nå. Vil se ferdig idol. Plager meg at nyhetene skal være midt i programmet.