Skravletråd :)

Håper du er i litt bedre form slik at du får tatt en liten tur:)
Satser på en tur i skogen i morgen:)
Må vel rydde og vaske litt også.

Skogstur er koselig. Håper det er bra vær så jeg kan gå en tur med vofsen uten å bli bløt :) hehe

Rydding og vasking ja. Noe som må gjøres innimellom..hehe ;)

Skogstur er koselig. Håper det er bra vær så jeg kan gå en tur med vofsen uten å bli bløt :) hehe

Rydding og vasking ja. Noe som må gjøres innimellom..hehe ;)
Ja, jeg håper på sol når vi står opp i morgen:)
Ja, har vasket litt lite i det siste :p

Ja, jeg håper på sol når vi står opp i morgen:)
Ja, har vasket litt lite i det siste :p

Samme her, så jeg får vel prøve å få gjort litt her og :D

Samme her, så jeg får vel prøve å få gjort litt her og :D
Har vært så mye sykdom, så da har jeg bare prioritert det mest nødvendige. Orker ikke bruke hele helga på rydding og vasking da:p

Har vært så mye sykdom, så da har jeg bare prioritert det mest nødvendige. Orker ikke bruke hele helga på rydding og vasking da:p

Det er veldig forståelig ;)
Støvsugeren stikker nok ikke av ;)
Haha

Hahaha :D
Nei, er vel heller det at den forfølger oss??? :o
Ja, det er nok det:eek: Hadde egentlig tenkt å ta vinduene i helga også, men vi får se hvor langt jeg kommer:p

God kveld:)
Hatt en fin dag?

Mhm. Men slitsom :p hihi. Sku bare rett innom en barnebutikk på vei hjem fra jobb. Fant en didriksonjakke som eg likte så godt. Men den kosta jo selvfølgelig 949kr. Og de hadde bare str til eldste igjen. Eg ville ha lik til de begge :p men eg kjøpte den med deponering til mandag tilfelle eg ikke fant den andreplasser. Så var det å ringe rundt å høre hvem som hadde den. Og xxl hadde den. Så da var det å snu. (Gikk vel 1,5 time ekstra i kjøring der :p) og der var den jo selvfølgelig til 599kr(!!!!!) sjukt. Så hadde de 2 jakker igjen og det var akkuratt de str eg måtte ha :D så skal levere den dyre jakken inn igjen :p sparte 800kr på to jakker. Sjukt sjukt sjukt. Var til og med ordinær pris. Så for samme sum som to jakker hadde komt på i den dyre butikken så fikk eg på xxl : 2 didrikson jakker, 2 helly hansen luer, 2 vossatasser luer og 2 par didrikson votter :p så alt i alt veldig fornøyd :D

Hvordan har din dag vært da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det er nok det:eek: Hadde egentlig tenkt å ta vinduene i helga også, men vi får se hvor langt jeg kommer:p

DET har jeg tenkt i flere uker :o hahaha
Kanskje på tide snart...:confused:

Hm...se babyfilm når jeg prøver på en liten selv føler jeg er ganske sterkt. Iallefall når det er om aborter og død baby :o :'(

Mhm. Men slitsom :p hihi. Sku bare rett innom en barnebutikk på vei hjem fra jobb. Fant en didriksonjakke som eg likte så godt. Men den kosta jo selvfølgelig 949kr. Og de hadde bare str til eldste igjen. Eg ville ha lik til de begge :p men eg kjøpte den med deponering til mandag tilfelle eg ikke fant den andreplasser. Så var det å ringe rundt å høre hvem som hadde den. Og xxl hadde den. Så da var det å snu. (Gikk vel 1,5 time ekstra i kjøring der :p) og der var den jo selvfølgelig til 599kr(!!!!!) sjukt. Så hadde de 2 jakker igjen og det var akkuratt de str eg måtte ha :D så skal levere den dyre jakken inn igjen :p sparte 800kr på to jakker. Sjukt sjukt sjukt. Var til og med ordinær pris. Så for samme sum som to jakker hadde komt på i den dyre butikken så fikk eg på xxl : 2 didrikson jakker, 2 helly hansen luer, 2 vossatasser luer og 2 par didrikson votter :p så alt i alt veldig fornøyd :D

Blir slitsom bare av å lese om det jeg:eek:
Egentlig bra at de ikke hadde begge bakkene først da;)
Skikkelig bra pris og mye bra du fikk for pengene til slutt:D
Hatt en fin dag her også med jobb og besøk på ettermiddagen. Nå i kveld er det bare avslapping på sofaen og soa:)

DET har jeg tenkt i flere uker :o hahaha
Kanskje på tide snart...:confused:

Hm...se babyfilm når jeg prøver på en liten selv føler jeg er ganske sterkt. Iallefall når det er om aborter og død baby :o :'(
Ja, merker det godt når sola står inn her også.
Du må heller finne en annen film å se da, som handler om noe annet:)
Ikke bra å tenke på slik hele tida heller :/

Oi, ble shoppingkupp på deg :D

Back
Topp