Skravletråd :)

Ja, merker det godt når sola står inn her også.
Du må heller finne en annen film å se da, som handler om noe annet:)
Ikke bra å tenke på slik hele tida heller :/

Snart ferdig nå ;) bra film da :)

Syns veldig godt med sola ja... her er vinduet skikkelig møkkete pga vofsen presser snuta inn der :p hahaha

Snart ferdig nå ;) bra film da :)

Syns veldig godt med sola ja... her er vinduet skikkelig møkkete pga vofsen presser snuta inn der :p hahaha
Okei, jeg har aldri sett den før.
Du får finne noe annet å se på før du tar kvelden nå:)
Jeg sitter å venter på at vaskemaskina skal gjøre seg ferdig :p

Blir slitsom bare av å lese om det jeg:eek:
Egentlig bra at de ikke hadde begge bakkene først da;)
Skikkelig bra pris og mye bra du fikk for pengene til slutt:D
Hatt en fin dag her også med jobb og besøk på ettermiddagen. Nå i kveld er det bare avslapping på sofaen og soa:)

Ja, eg som hadde de planene om husarbeid i dag før eg skulle hente ungene. Det var det jo bare å se langt etter :p

Såg at xxl låg billigere på det meste av vinterklær til unger. Bare sånn tips hvis noen her har tenkt å handle vinterklær :p :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, eg som hadde de planene om husarbeid i dag før eg skulle hente ungene. Det var det jo bare å se langt etter :p

Såg at xxl låg billigere på det meste av vinterklær til unger. Bare sånn tips hvis noen her har tenkt å handle vinterklær :p :)

Da får du ta det igjen senere, det forsvinner jo ikke av seg selv:p
Pleier ofte å sjekke xxl, de er ofte gode på pris. Må vel ha noe mer vintervotter i alle fall:)

Okei, jeg har aldri sett den før.
Du får finne noe annet å se på før du tar kvelden nå:)
Jeg sitter å venter på at vaskemaskina skal gjøre seg ferdig :p

Visste jo ikke hva den handlet om da jeg startet den da :o
Tror nok det :) forslag??? :)

Har den lenge igjen da?

Da får du ta det igjen senere, det forsvinner jo ikke av seg selv:p
Pleier ofte å sjekke xxl, de er ofte gode på pris. Må vel ha noe mer vintervotter i alle fall:)

Eineste som er litt kjipt er at xxl er en times kjøring unna.

Husarbeidet springer desverre ingen vei nei :( har et vaskerom som flyter over av ferdig vaska klær som må brettes. Men det får bli i måren tror eg :) lurte på om eg sku ha meg hushjelp til bretting av klær :p e det værste eg gjør :p

Aldri smakt ;)
Men kebab skal være "vanlig"
Folk tror det er "rullekebab", men både kyllingkjøttet og "lompa" er anderledes på shawarma enn på rullekebab. Det er rent kyllingkjøtt med en super digg marinade, men man fyller den med det samme som man gjør på en kebab liksom...

Folk tror det er "rullekebab", men både kyllingkjøttet og "lompa" er anderledes på shawarma enn på rullekebab. Det er rent kyllingkjøtt med en super digg marinade, men man fyller den med det samme som man gjør på en kebab liksom...

"Vanlig" kebab skal jo egentlig være lam da uavhengig av om det er lompe eller brød. Men mange steder er det ofte gyros, som er svin :p haha

Aldri smakt kyllingkebab, men sikkert godt det og. Enig i at det er sausen som egentlig gjør hele greia :)

Men når jeg skal ha takeaway, blir det kebab og ikke hamburger ihvertfall :D

Back
Topp