ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Har sovet godt når jeg har sovetHar du sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sovet godt når jeg har sovetHar du sovet godt?
Nesten hvertallSå flink du er. Har du blitt frisk som en fisk igjen?
Oj. Stakkers liten som får så mange på en gang. Er sikkert ikke noe godt i det hele tattDet må det. Virkelig! Hun driver å får alle hjørnetennene nå. Den ene kom igjennom i forrigårs, de tre andre ligger bare og presser. Ser dem godt, men de er ikke helt igjennom enda. Hvor mange tenner skal dem ha i første omgang? Hun har 13 nå. Alle 8 i front oppe og nede, 4 jeksler og en hjørnetann.
God morgenGod morgen alle sammen
Vel, vel...Alltid fjong og fin, du![]()
Det har jeg, helt til vekkerklokken ringte... Den trengte jeg ikke ha på i dag.God morgen
Sovet godt?
Det har jeg, helt til vekkerklokken ringte... Den trengte jeg ikke ha på i dag.
Æsj...de tenna kan være noe herk!!Det må det. Virkelig! Hun driver å får alle hjørnetennene nå. Den ene kom igjennom i forrigårs, de tre andre ligger bare og presser. Ser dem godt, men de er ikke helt igjennom enda. Hvor mange tenner skal dem ha i første omgang? Hun har 13 nå. Alle 8 i front oppe og nede, 4 jeksler og en hjørnetann.
God morgen, KenguGod morgen alle sammen
Det gjør jeg aldri i helgene faktisk.Det var no kjedelig da! Får håpe du får sove lenge i morgen da![]()
Det gjør jeg aldri i helgene faktisk.
Helgene er jo laget for å sove lengeDet gjør jeg aldri i helgene faktisk.
Ikke for sånne som megHelgene er jo laget for å sove lenge![]()
Så bra. Da går det veienNesten hvertall![]()
De har alltid kommet 4 av gangen, og bruker en mnd's tid på å komme helt igjennomOj. Stakkers liten som får så mange på en gang. Er sikkert ikke noe godt i det hele tatt![]()
Mer enn man kan si om meg. Du er vel sånn som har på maskara hver dag?Vel, vel...prøver å pynte meg litt da
![]()
Men er ikke de 4 siste rundt 2 års alder?Æsj...de tenna kan være noe herk!!
Skal de ikke ha 20 da tro??