ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
God morgen jenter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det funket skikkelig dårlig![]()
Ikke så mye merSå du har både vaskedame, nye negler, hva mer?
Fysj, så slitsomt!!Etter at ungen var syk, vil hun ikke sove på natta lenger. Jeg blir helt sprøøøøø!
Skjønte det når jeg leste forrige innlegget ditt...Den kunne med trygghet vært bedre![]()
Har du sovet godt?God morgen jenter![]()
Takk! Har natten vært bra?God morgen![]()
Mulig, eller for mye.. Hvis man har forventninger om at hun skal sove, gjør hun det ikke, mens hun sover og du ligger på nåler og venter på at hun skal våkne. Jadda!Unnskyldhehe
Kanskje det var for lite???
Får håpe de tenna bestemmer seg for å sprette ut snart da![]()
Alltid fjong og fin, duIkke så mye mer
Vel...er hos frisør og farger/striper håret hver 2.måned![]()
Det må det. Virkelig! Hun driver å får alle hjørnetennene nå. Den ene kom igjennom i forrigårs, de tre andre ligger bare og presser. Ser dem godt, men de er ikke helt igjennom enda. Hvor mange tenner skal dem ha i første omgang? Hun har 13 nå. Alle 8 i front oppe og nede, 4 jeksler og en hjørnetann.Fysj, så slitsomt!!
Håper det retter seg snart...![]()
Så bra da!Skjønte det når jeg leste forrige innlegget ditt...![]()
Mulig, eller for mye.. Hvis man har forventninger om at hun skal sove, gjør hun det ikke, mens hun sover og du ligger på nåler og venter på at hun skal våkne. Jadda!
I dag tror jeg vi prøver varianten med å ikke tenke eller snakke for mye om det, så får det bli som det blir(da sover hun sikkert!) heheSkal jeg prøve litt mindre i kveld da?![]()
I dag tror jeg vi prøver varianten med å ikke tenke eller snakke for mye om det, så får det bli som det blir(da sover hun sikkert!) hehe
Nå skal jeg dusje, spise, vaske badet, til fysio Kl 11, telefondate med Liisjja etter det. Også må jeg rydde garasjen, for i ettermiddag kommer første lass fra coop bygg!Den er grei
Har dere noen spennende planer i dag da?
Nå skal jeg dusje, spise, vaske badet, til fysio Kl 11, telefondate med Liisjja etter det. Også må jeg rydde garasjen, for i ettermiddag kommer første lass fra coop bygg!
Det har jeg glemt. Ringer nå!Så spennende da
Bli bygging hos dere snart nå da
Har du prøvd å ringe advokaten da?
Takk! Har natten vært bra?