Når skal du i seng da? Klokka har passert 22! Jeg ligger i senga. Det var deilig. Ryggen verket da jeg satt i sofaen. Var godt å komme inn på kjølig rom og nydelig seng.Tidlig dere er da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du i seng da? Klokka har passert 22! Jeg ligger i senga. Det var deilig. Ryggen verket da jeg satt i sofaen. Var godt å komme inn på kjølig rom og nydelig seng.Tidlig dere er da![]()
Når skal du i seng da? Klokka har passert 22! Jeg ligger i senga. Det var deilig. Ryggen verket da jeg satt i sofaen. Var godt å komme inn på kjølig rom og nydelig seng.
Nå er jeg i seng. Ikke alle som kan sove til langt utpå dagen vettu
Ungen våknet 05.15 i dag... Sovnet igjen, men vekkerklokka ringte bare en time senere, så ble ikke super kvalitetssøvn på mor...
Kommet langt på soa? Her er hunden helt rar i dag! Var å trekt tann i narkose i går, så den oppfører seg så merkelig!det er utstemning i dag
ellers så er det så mye rart de gjør innpå der
![]()
Sesong 4 episode 3
Så første sesong av bb, ble litt mye for meg![]()
Takk, det går veien! Det er tennene som plager henne nå... Hun har nettopp vært våken nå... Håper hun er stille til i morgen tidlig nå, jaNei det er sant...men jeg har våknet 6.30 selv de siste dagene da
Men hun sov frem til det??? Da er det jo litt fremgang ihvertfall
Håper dere får sove godt i natt alle sammen![]()
Sånnn, da legger jeg fra meg mobilen. Natta alle fine høner![]()
Skjønner det ja! Men er litt gøy å se hva folk kan gjøreda har du kommet langt da! Er jo ikke så lenge siden du begynte å se på den?
Takk, det går veien! Det er tennene som plager henne nå... Hun har nettopp vært våken nå... Håper hun er stille til i morgen tidlig nå, ja![]()
God natt søte dere.
Drista meg til å se drama i kveld. Da ble det The fault in our stars. Gråt ganske greit der ja![]()
Og jeg som ikke liker drama en gang. Alt man prøver.
Så Noah også. Imponerte derimot ikke særlig![]()
Men nå er jeg i senga. Og sliten er jeg. God natt![]()
Bare en kjapp tur innom for å ønske dere alle en god natt![]()
JaEr sånn kveldsmenneske jeg vet du
![]()