Skravletråd :)

Når skal du i seng da? Klokka har passert 22! Jeg ligger i senga. Det var deilig. Ryggen verket da jeg satt i sofaen. Var godt å komme inn på kjølig rom og nydelig seng.

Nei, jeg sover så dårlig så blir vell oppe en stund til ja :) sovnet 5 i dag tidlig å sov til 11! Lengste jeg har sovet på 2 uker! :p men det er godt å finne sengen når man er sliten ja :)

Nå er jeg i seng. Ikke alle som kan sove til langt utpå dagen vettu;)
Ungen våknet 05.15 i dag... Sovnet igjen, men vekkerklokka ringte bare en time senere, så ble ikke super kvalitetssøvn på mor...

Nei det er sant...men jeg har våknet 6.30 selv de siste dagene da :o

Men hun sov frem til det??? Da er det jo litt fremgang ihvertfall ;)

Håper dere får sove godt i natt alle sammen ;)

Kommet langt på soa? Her er hunden helt rar i dag! Var å trekt tann i narkose i går, så den oppfører seg så merkelig! :( det er utstemning i dag :) ellers så er det så mye rart de gjør innpå der :p

Sesong 4 episode 3 :)
Så første sesong av bb, ble litt mye for meg :p

Nei det er sant...men jeg har våknet 6.30 selv de siste dagene da :o

Men hun sov frem til det??? Da er det jo litt fremgang ihvertfall ;)

Håper dere får sove godt i natt alle sammen ;)
Takk, det går veien! Det er tennene som plager henne nå... Hun har nettopp vært våken nå... Håper hun er stille til i morgen tidlig nå, ja:D

Skjønner det ja! Men er litt gøy å se hva folk kan gjøre :p da har du kommet langt da! Er jo ikke så lenge siden du begynte å se på den?

Joda, ble vel bare litt lei :p
Nei, jeg ble litt sjokkert jeg :o haha
Me vi ser litt hver kveld ;)

Takk, det går veien! Det er tennene som plager henne nå... Hun har nettopp vært våken nå... Håper hun er stille til i morgen tidlig nå, ja:D

Tenner kan nok være plagsomt ja :(
Sender litt sovestøv herfra ;)

Sov godt alle sammen :D

Sove nå? Bollelaging nå :D

God natt søte dere.
Drista meg til å se drama i kveld. Da ble det The fault in our stars. Gråt ganske greit der ja :p
Og jeg som ikke liker drama en gang. Alt man prøver.
Så Noah også. Imponerte derimot ikke særlig :p
Men nå er jeg i senga. Og sliten er jeg. God natt :)

God natt søte dere.
Drista meg til å se drama i kveld. Da ble det The fault in our stars. Gråt ganske greit der ja :p
Og jeg som ikke liker drama en gang. Alt man prøver.
Så Noah også. Imponerte derimot ikke særlig :p
Men nå er jeg i senga. Og sliten er jeg. God natt :)

Den filmen vil jeg å se! Hørt mye bra om den :) sov godt :)

Back
Topp