Skravletråd :)

Unnskyld :confused: hehe
Kanskje det var for lite???

Får håpe de tenna bestemmer seg for å sprette ut snart da ;)
Mulig, eller for mye.. Hvis man har forventninger om at hun skal sove, gjør hun det ikke, mens hun sover og du ligger på nåler og venter på at hun skal våkne. Jadda!

Fysj, så slitsomt!!:oops:
Håper det retter seg snart...:rolleyes:
Det må det. Virkelig! Hun driver å får alle hjørnetennene nå. Den ene kom igjennom i forrigårs, de tre andre ligger bare og presser. Ser dem godt, men de er ikke helt igjennom enda. Hvor mange tenner skal dem ha i første omgang? Hun har 13 nå. Alle 8 i front oppe og nede, 4 jeksler og en hjørnetann.

Mulig, eller for mye.. Hvis man har forventninger om at hun skal sove, gjør hun det ikke, mens hun sover og du ligger på nåler og venter på at hun skal våkne. Jadda!

Skal jeg prøve litt mindre i kveld da? :)

I dag tror jeg vi prøver varianten med å ikke tenke eller snakke for mye om det, så får det bli som det blir(da sover hun sikkert!) hehe

Den er grei ;)
Har dere noen spennende planer i dag da?

Den er grei ;)
Har dere noen spennende planer i dag da?
Nå skal jeg dusje, spise, vaske badet, til fysio Kl 11, telefondate med Liisjja etter det. Også må jeg rydde garasjen, for i ettermiddag kommer første lass fra coop bygg!

Nå skal jeg dusje, spise, vaske badet, til fysio Kl 11, telefondate med Liisjja etter det. Også må jeg rydde garasjen, for i ettermiddag kommer første lass fra coop bygg!

Så spennende da :)
Bli bygging hos dere snart nå da ;)
Har du prøvd å ringe advokaten da?

Back
Topp