Skravletråd :)

Hvordan går det med minstemann? Hva har skjedd med eldste? Heldige deg med vaskedame! Send hun hit etterpå?
Minstemann er frisk som en fisk:D
Eldste fikk vaksine igår så tipper det er bivirkninger... Lett feber og hodepine:rolleyes:
Vaskedama mi er gull verdt:D Tror nesten jeg elsker henne:p

Oppdatering 18.36. Da går på ned med meg :(

Men heldigvis langt ned til 30.plass enda :) ImageUploadedByBV Forum1413910096.529956.jpgImageUploadedByBV Forum1413910104.013437.jpgImageUploadedByBV Forum1413910113.563396.jpgImageUploadedByBV Forum1413910124.596967.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Minstemann er frisk som en fisk:D
Eldste fikk vaksine igår så tipper det er bivirkninger... Lett feber og hodepine:rolleyes:
Vaskedama mi er gull verdt:D Tror nesten jeg elsker henne:p
Nydelig at minsten er frisk! Frøkna tok 15 mnd vaksine på fredag og gråt ikke engang:D blitt en skikkelig tøffing. Håper det bare er vaksina som har slått han ut da, og at det går fort over. Har du fortalt henne om dine flotte følelser. Hun hadde nok satt pris på en slik flott beskjed:p

God kveld damer :) ikke mye jeg får tid til å skravle om dagen. Ting går i ett. Skjønner ikke at det skal bli tid til en liten baby :P
Det lurer jeg på noen ganger også. Har allerede ettåringen og neste kommer nok før jul, er det nok timer i døgnet til dette?

Back
Topp