Skravletråd :)

Har spist kake på en tirsdag :eek:
Mett ble jeg også:p

Du er velkommen uansett hvor du hopper inn ;)
Er det lang kjøretur dere er på da? :)
Blir 1.5 times kjøretur. Da inkl ei ferje :p Hver vei. Nå skal vi hjemover i rushen da... :p

Haha ja. Hvertfall siden jeg ikke orker å gå gjennom hver dag en gang :p
Denne tråden har jo blitt ganske lang, så det er noen sider jeg har hoppet over her også;)
Prøvd å skumme gjennom, men noen ganger blir det for mye :p

Denne tråden har jo blitt ganske lang, så det er noen sider jeg har hoppet over her også;)
Prøvd å skumme gjennom, men noen ganger blir det for mye :p
Veldig :p Derfor enklest å bare hoppe inn i samtalen med no nytt :p

Kjører alltid pent :p (du kjenner meg ikke; så dermed er det troverdig)
Nå er hu 10 min forsinka ut hvertfall. Tikktakk.... :p

Haha, utifra hvordan du skriver så vet jeg ikke helt jeg :p

Bra du har bein i nesa! Stå på :)
Føler jeg ikke har så mye valg. Tiden renner i fra oss her. Må få startet oppussingen og vi kan ikke starte noe sted fordi det er taket i stua som er hovedproblemet. For å pusse opp kjøkkenet skal vi rive en vegg mellom stue og kjøkken, da går det ikke, i stua skal vi ha smartpanel, da må vi av med takliser, det får vi ikke lov til. Legge gulv før vi har stemplet opp og malt taket er skikkelig bakvendt...

Venter på mamma som er hos en privatlege langt unna hvor vi bor. Alltid gøy å sitte i en bil å vente :p Hu våger ikke kjøre i den store byen. Derfor er jeg med :p Jaja. Fikk ett halvt horn som takk haha. Svigermor tar seg av begge ungene mine i dag. Så alene hjemme til i kveld. Om vi bare kommer ut herifra.

Forrige gang sa hu det tok 1 time. Tok 2 timer da. Denne gang 30 min. Så håper det stemmer denne gang. Glemte ta med nettbrettet for å glo på no film så :p
Så snill du er med mamman din:D

Hei, hei jenter:D
Håper alle har en super dag!!
Jeg sitter i sofaen med eldste som ikke er i form....og rundt oss surrer vaskedamen:p

Hei, hei jenter:D
Håper alle har en super dag!!
Jeg sitter i sofaen med eldste som ikke er i form....og rundt oss surrer vaskedamen:p
Hvordan går det med minstemann? Hva har skjedd med eldste? Heldige deg med vaskedame! Send hun hit etterpå?

Back
Topp