ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
God morgenGod morgen
Dere skal i dag da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Dere skal i dag da?![]()
God morgenjeg må på IKEA en tur. Handle inn siste rest av ting .
God morgen.God morgen
Dere skal i dag da?![]()
Håper vi er på 80%80 % blir gravide ja
20 % blir ikke, så det er jo fortsatt en del...
Men det er jo selvfølgelig en stor sjans for å bli det og![]()
God morgen
Dere skal i dag da?![]()
God morgen.jeg skal først en tur til venninnen min. Så skal jeg jobbe litt
![]()
Håper vi er på 80%![]()
God morgen
Jeg skal snart på sykebesøk igjen. Enn du?
Er det noe bedring det ?
Skal på kurs igjen i kveld, men prøver å få gjort litt hjemme nå. Er så stiv i ledda i dag![]()
Det er litt bedringså er så lettet!
Skulle gjerne ha gjort litt hjemme jeg også, men har ikke overskudd til det nå! Kos deg på kurs i kveld dahar du mange igjen?
Så bra det er bedring
Er ikke alltid man kan ha overskudd til det nei. Skulle ønske jeg hadde det litt ofterehehe
Har 3 kvelder igjen med i dag. Neste uke varer det fra 1530 til 2100skal ha om regnskap da
![]()
Ja! Det skulle man, er ikke ofte jeg rydder for det er gøydet blir lange kvelder! Men husk du er snart ferdig nå da
![]()
Handlet bare ett stellebordSå spennende. Hva skal du handle?![]()
Det er viktig å haHandlet bare ett stellebord![]()
Hehe tandoori er godt!!Så koselig
Nettopp kommet inn fra tur med vofsen jeg. Vasker klær og tenlte jeg skulle prøve å lage tandoori i dag før jeg skal tvinge meg på kurs![]()
Ja er detDet er viktig å ha![]()
Så bra at de hadde fått inn det du ønsket deg nåJa er detog dette har vært utsolgt lenge, så har eg ikke funnet noen andre jeg har villet ha. Så idag når de kom inn igjen måtte jeg bare slå til
![]()
Ja er detog dette har vært utsolgt lenge, så har eg ikke funnet noen andre jeg har villet ha. Så idag når de kom inn igjen måtte jeg bare slå til
![]()
God formiddagGod morgen
Dere skal i dag da?![]()