Skravletråd :)

God morgen. :-) jeg skal først en tur til venninnen min. Så skal jeg jobbe litt :-)

Så koselig :)
Nettopp kommet inn fra tur med vofsen jeg. Vasker klær og tenlte jeg skulle prøve å lage tandoori i dag før jeg skal tvinge meg på kurs :p

God morgen :)

Jeg skal snart på sykebesøk igjen. Enn du?

Er det noe bedring det ? :)

Skal på kurs igjen i kveld, men prøver å få gjort litt hjemme nå. Er så stiv i ledda i dag :(

Er det noe bedring det ? :)

Skal på kurs igjen i kveld, men prøver å få gjort litt hjemme nå. Er så stiv i ledda i dag :(

Det er litt bedring :) så er så lettet!
Skulle gjerne ha gjort litt hjemme jeg også, men har ikke overskudd til det nå! Kos deg på kurs i kveld da :) har du mange igjen?

Det er litt bedring :) så er så lettet!
Skulle gjerne ha gjort litt hjemme jeg også, men har ikke overskudd til det nå! Kos deg på kurs i kveld da :) har du mange igjen?

Så bra det er bedring :)
Er ikke alltid man kan ha overskudd til det nei. Skulle ønske jeg hadde det litt oftere :p hehe
Har 3 kvelder igjen med i dag. Neste uke varer det fra 1530 til 2100 :o skal ha om regnskap da ;)

Så bra det er bedring :)
Er ikke alltid man kan ha overskudd til det nei. Skulle ønske jeg hadde det litt oftere :p hehe
Har 3 kvelder igjen med i dag. Neste uke varer det fra 1530 til 2100 :o skal ha om regnskap da ;)

Ja! Det skulle man, er ikke ofte jeg rydder for det er gøy :p det blir lange kvelder! Men husk du er snart ferdig nå da :D

Ja! Det skulle man, er ikke ofte jeg rydder for det er gøy :p det blir lange kvelder! Men husk du er snart ferdig nå da :D

Skulle vært et middel for sånt, hvor man bare syns det er kjempegøy å rydde!!! :D hehe

Jada, etter ikveld er jeg over halvveis :D
Er veldig spennende da, men det passet dårlig i forhold til formen min:p hehe

Ja er det :) og dette har vært utsolgt lenge, så har eg ikke funnet noen andre jeg har villet ha. Så idag når de kom inn igjen måtte jeg bare slå til :)
Så bra at de hadde fått inn det du ønsket deg nå:) godt å hå det i hus:)

Ja er det :) og dette har vært utsolgt lenge, så har eg ikke funnet noen andre jeg har villet ha. Så idag når de kom inn igjen måtte jeg bare slå til :)

Må jo benytte sjansen da ja ;)
Hvordan ser det ut da?

Back
Topp