ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja endeligSå bra at de hadde fått inn det du ønsket deg någodt å hå det i hus
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja endeligSå bra at de hadde fått inn det du ønsket deg någodt å hå det i hus
![]()
Ja, så det var bra de fikk det inn. Det så jo veldig fint ut ogsåJa endeligbegynte jo nesten å haste med å finne en annen type
![]()
Hei, heiHei jenter. Kordan går det med dåke? No har eg vært alt for lenge bortefra her merker eg![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle vært et middel for sånt, hvor man bare syns det er kjempegøy å rydde!!!hehe
Jada, etter ikveld er jeg over halvveis
Er veldig spennende da, men det passet dårlig i forhold til formen minhehe
Nå har vi endelig fått rapporten fra takstmannen!
Nå har vi endelig fått rapporten fra takstmannen!
Ble den som ønsket?Nå har vi endelig fått rapporten fra takstmannen!
Ja, nå skal advokaten sende den til Protector, så får vi håpe vi snart kan starte å utbedre feilene. Vi bør få igjen 30.000. Dette er langt i fra 5% av kjøpesummen, men fordi dette er info som selger har holdt tilbake og takstmann har funnet beviser for det, så er det en enkel sak. Bør ikke ta lang tid nå. Vi faller også innunder kategorien om at det var ved vesentlig dårligere stand enn man kunne gjøre regning med i forhold til hva som står i takstpapirer, egenerklæringssjema og ved visuell kontroll ved visning og overtagelse.Å den var positiv?![]()
Se svaret over...Hva ble "dommen"?![]()
Egentlig ble den vel bedre. Se svaret litt lenger opp...Ble den som ønsket?![]()
Da er det bare å skravle med oss da. Snart ny oppdatering.Venter på mamma som er hos en privatlege langt unna hvor vi bor. Alltid gøy å sitte i en bil å venteHu våger ikke kjøre i den store byen. Derfor er jeg med
Jaja. Fikk ett halvt horn som takk haha. Svigermor tar seg av begge ungene mine i dag. Så alene hjemme til i kveld. Om vi bare kommer ut herifra.
Forrige gang sa hu det tok 1 time. Tok 2 timer da. Denne gang 30 min. Så håper det stemmer denne gang. Glemte ta med nettbrettet for å glo på no film så![]()
Har ikke skravla noe særlig i det siste. Så regner med jeg er falt langt nedDa er det bare å skravle med oss da. Snart ny oppdatering.
Ja, nå skal advokaten sende den til Protector, så får vi håpe vi snart kan starte å utbedre feilene. Vi bør få igjen 30.000. Dette er langt i fra 5% av kjøpesummen, men fordi dette er info som selger har holdt tilbake og takstmann har funnet beviser for det, så er det en enkel sak. Bør ikke ta lang tid nå. Vi faller også innunder kategorien om at det var ved vesentlig dårligere stand enn man kunne gjøre regning med i forhold til hva som står i takstpapirer, egenerklæringssjema og ved visuell kontroll ved visning og overtagelse.
Ja, nå skal advokaten sende den til Protector, så får vi håpe vi snart kan starte å utbedre feilene. Vi bør få igjen 30.000. Dette er langt i fra 5% av kjøpesummen, men fordi dette er info som selger har holdt tilbake og takstmann har funnet beviser for det, så er det en enkel sak. Bør ikke ta lang tid nå. Vi faller også innunder kategorien om at det var ved vesentlig dårligere stand enn man kunne gjøre regning med i forhold til hva som står i takstpapirer, egenerklæringssjema og ved visuell kontroll ved visning og overtagelse.
Venter på mamma som er hos en privatlege langt unna hvor vi bor. Alltid gøy å sitte i en bil å venteHu våger ikke kjøre i den store byen. Derfor er jeg med
Jaja. Fikk ett halvt horn som takk haha. Svigermor tar seg av begge ungene mine i dag. Så alene hjemme til i kveld. Om vi bare kommer ut herifra.
Forrige gang sa hu det tok 1 time. Tok 2 timer da. Denne gang 30 min. Så håper det stemmer denne gang. Glemte ta med nettbrettet for å glo på no film så![]()
Haha jaBare å vente da ja. Godt du har oss![]()
Så da er du i form igjen?!Prøvde meg en time med ungene på trening i dag!!! Jeg overlevde![]()
Haha
Utslitt nå da, så nå venter jeg på mat
Hvordan har dagen deres vært da?