Føler meg en smule skyldig der![]()
Ja, eg såg dette. Ka skjedde der liksom?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg en smule skyldig der![]()
Samme skjer herhaha utrolig irriterende egentlig
![]()
Hei, hei
Her er alt supert men hektisk![]()
Minstemann er frisk som en fiskHvordan går det med minstemann? Hva har skjedd med eldste? Heldige deg med vaskedame! Send hun hit etterpå?
Takk for detNoen må vel det ogsåHihi. Nå er vi på vei hjem da. Nådde akkurat en båt i rushen også
God bedring i huset ditt![]()
Jeg vet?!Her og e det hektisk om dagene. Så hektisk at eg nesten ikkje har tid til skravling![]()
Så kjekt med båt i rushenNoen må vel det ogsåHihi. Nå er vi på vei hjem da. Nådde akkurat en båt i rushen også
God bedring i huset ditt![]()
Jeg vet?!krise!!!
Takk for oppdateringOppdatering 18.36. Da går på ned med meg![]()
Men heldigvis langt ned til 30.plass endaVis vedlegget 84043Vis vedlegget 84044Vis vedlegget 84045Vis vedlegget 84046
Nydelig at minsten er frisk! Frøkna tok 15 mnd vaksine på fredag og gråt ikke engangMinstemann er frisk som en fisk
Eldste fikk vaksine igår så tipper det er bivirkninger... Lett feber og hodepine
Vaskedama mi er gull verdtTror nesten jeg elsker henne
![]()
Det lurer jeg på noen ganger også. Har allerede ettåringen og neste kommer nok før jul, er det nok timer i døgnet til dette?God kveld damerikke mye jeg får tid til å skravle om dagen. Ting går i ett. Skjønner ikke at det skal bli tid til en liten baby
![]()
Senga roper på meg også, men nå får jeg litt fotmassasje mens huleboermannen ser sportenGod kveld folkens
Jobb fra 8-16.30 så ut og handle. Nå hr jeg planer om å finne senga snart
Min jobber han, som vanlig....Senga roper på meg også, men nå får jeg litt fotmassasje mens huleboermannen ser sporten![]()
Nå er det visst kvelden her. Museskritt til badet sammen med bekkenløsningen og "gangsperren"...Min jobber han, som vanlig....
Ææææ!!! Gratulerer!Kjøpt hus!!!![]()
Ble visst bitt av skravlebasillenJa, eg såg dette. Ka skjedde der liksom?