Hei jenter. Kordan går det med dåke? No har eg vært alt for lenge bortefra her merker eg
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det går fort her skjønner duNåken har skravla alt for mye i det sistefra 7 til 10 plass bare på et par dager
Spiste du is i helga da?![]()
Hei. Alt bra her, fortsett fra mye sykdom:/Hei jenter. Kordan går det med dåke? No har eg vært alt for lenge bortefra her merker eg![]()
Så braJa, om eg gjormen fant faktisk ut at det tok mye mer av søtsuget enn sjokolade
så lure på om det skal bli helgesnopet frem over. Ikkje klarte eg så mye om gangen heller.
Ja, det har vært en del skravling herNåken har skravla alt for mye i det sistefra 7 til 10 plass bare på et par dager
Hei. Alt bra her, fortsett fra mye sykdom:/
Enn der?
Så bratror jeg må kjøpe meg cookie dough til helga
![]()
Ja, det har vært en del skravling her
Hatt litt pause jeg også, men har tro på at jeg holder topp 30 da![]()
Nei, den sykdommen vil ikke slippe taket:/Fortsatt ikkje ferdig med den sjukdomen dåka?![]()
Var på byn på lørdag og e fyllasjuk endo![]()
e for gammal te sånt har eg merka
![]()
Hihi, så bra. Mulig det blir en av dem vi har også daDen skal eg prøve da ogsåhar ann klar
![]()
Ja, jeg synes det altså. Fortsatt et stykke ned til plass 30 ser jegJa, e ikkje så bekymra eg hellerno e vi jo ferdig med 2/3 av mnd
syns vi ligg godt ann
uff, så kjedeligHerlighet , idag er det andre ultralyden jeg har vært på som jeg virkelig ikke klarer å nyte ,og ikke klarer å se på skjermen. Det går ikke mer enn noen sekunder fra jeg legger meg ned på benken til jeg er kjempe dårlig![]()
Nei, den sykdommen vil ikke slippe taket:/
Håper virkelig den gir seg nå snart altså.
Hihi, så bra. Mulig det blir en av dem vi har også da
Må rydde litt plass i fryseren også![]()
Ja, jeg synes det altså. Fortsatt et stykke ned til plass 30 ser jeg![]()
![]()
Både jeg og lillemor har hatt så ekkel hoste. Har gitt seg hos henne nå, men jeg har enda:/Jaa, da må den!!!