Skravletråd :)

Hei jenter. Kordan går det med dåke? No har eg vært alt for lenge bortefra her merker eg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nåken har skravla alt for mye i det siste :p fra 7 til 10 plass bare på et par dager :eek:

Herlighet , idag er det andre ultralyden jeg har vært på som jeg virkelig ikke klarer å nyte ,og ikke klarer å se på skjermen. Det går ikke mer enn noen sekunder fra jeg legger meg ned på benken til jeg er kjempe dårlig :(

Spiste du is i helga da? ;)

Ja, om eg gjor :D men fant faktisk ut at det tok mye mer av søtsuget enn sjokolade :p så lure på om det skal bli helgesnopet frem over. Ikkje klarte eg så mye om gangen heller. :)

Hei jenter. Kordan går det med dåke? No har eg vært alt for lenge bortefra her merker eg :)

Hei. Alt bra her, fortsett fra mye sykdom:/
Enn der?

Ja, om eg gjor :D men fant faktisk ut at det tok mye mer av søtsuget enn sjokolade :p så lure på om det skal bli helgesnopet frem over. Ikkje klarte eg så mye om gangen heller. :)

Så bra:) tror jeg må kjøpe meg cookie dough til helga:p

Nåken har skravla alt for mye i det siste :p fra 7 til 10 plass bare på et par dager :eek:

Ja, det har vært en del skravling her:p
Hatt litt pause jeg også, men har tro på at jeg holder topp 30 da;)

Hei. Alt bra her, fortsett fra mye sykdom:/
Enn der?

Fortsatt ikkje ferdig med den sjukdomen dåka? :(

Var på byn på lørdag og e fyllasjuk endo :D :p e for gammal te sånt har eg merka :D

Ja, det har vært en del skravling her:p
Hatt litt pause jeg også, men har tro på at jeg holder topp 30 da;)

Ja, e ikkje så bekymra eg heller :p no e vi jo ferdig med 2/3 av mnd :D syns vi ligg godt ann :p

Fortsatt ikkje ferdig med den sjukdomen dåka? :(

Var på byn på lørdag og e fyllasjuk endo :D :p e for gammal te sånt har eg merka :D

Nei, den sykdommen vil ikke slippe taket:/
Håper virkelig den gir seg nå snart altså.

Den skal eg prøve da også ;) har ann klar :D

Hihi, så bra. Mulig det blir en av dem vi har også da:p
Må rydde litt plass i fryseren også:p

Ja, e ikkje så bekymra eg heller :p no e vi jo ferdig med 2/3 av mnd :D syns vi ligg godt ann :p

Ja, jeg synes det altså. Fortsatt et stykke ned til plass 30 ser jeg ;) :p

Hihi, så bra. Mulig det blir en av dem vi har også da:p
Må rydde litt plass i fryseren også:p

Får alltid plass til ein liten boks ;) eg har sånn stor eg. Pluss et heilt fryseskap. Men da e ikkje i bruk for øyeblikket. :)

Back
Topp