Skravletråd :)

Er så sint at jeg faktisk gråt en skvett. Fantastiske hormoner!!! Men litt av et sammentreff for jeg drev å tittet på vaskemaskiner på nettsiden til Elkjøp igår. Skulle visst ikke ha gjort det for vaskemaskinen vår ble sjalu tydeligvis.

Huff da, stakars vaskemaskinen. De har jo følelser de og kan du skjønne.. :p
Haha

håpe håpe håpe for deg!
Unner virkelig dere jentene i FS å få spirene på plass snart!

Vi prøver å koke sammen den beste oppskriften, og fant ut at vi hadde glemt gjær...:confused:
Men nå ligger det klart til egga er modne, så da burde det bli bolle baking snart :D

synes ikke det er så lenge egentlig.. er flere jenter der inne som har holdt på i over ett år og mer.

Med tanke på at du måtte fjerne en eggleder, om jeg husker rett, så har jo den andre gjort en god jobb syns jeg? ;)

Det er det. Men som regel tar det ikke 1 år. Så 7pp for meg er lenge :p

Fant denne oversikten :)

Innen første måned 25 prosent
Innen seks måneder 60 prosent
Innen ni måneder 75 prosent
Innen 12 måneder 80 prosent
Innen 18 måneder 90 prosent

20% som ikke blir gravid innen et år syns jeg egentlig er ganske mye :(
Uheldigvis måtte jeg bli en av dem.
Håper du slipper det, men det er ikke uvanlig ;)

Vi prøver å koke sammen den beste oppskriften, og fant ut at vi hadde glemt gjær...:confused:
Men nå ligger det klart til egga er modne, så da burde det bli bolle baking snart :D
Hahahahahaha må jo huske gjær da kjære deg.

Med tanke på at du måtte fjerne en eggleder, om jeg husker rett, så har jo den andre gjort en god jobb syns jeg? ;)
Ja du sier noe. Hvis man skal tenke sånn har jeg kanskje bare hatt 3 PP. Vet jo egentlig ikke den eneste gjenværende egglederen har sluppet hver andre mnd eller hver.

Hva er planene deres i dag da?
Jeg har tenkt å skrubbe sove rommet i håp om å ikke våkne med tett nese og rennende øyne i morgen tidlig... :p

Nei det blir dårlige boller hvertfall!!
Jeg er morgenkvalm i dag. Hat!

Æsj, for mye gjær? :p
Skal du jobbe i dag? Håper det gir seg fort uansett ;)

Back
Topp